ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 jeg skrev inn her i går og forklarte at jeg hadde blitt spådd og bla bla bla... jeg ble spådd at jeg nå var gravid, men er jeg det?? NEI, tok test i dag tidlig.... bare en strek, ikke antydning til kryss engang.... blir bare mer og mer deppa jeg..... tok test med urin fra dobesøk nr to i dag.... har det noe å si? jeg gir seriøst opp snart..... også et spm.... i går hadde vi sex, men jeg ba samboeren min kjenne inni først, for å kjenne etter hvorden tappen var. Han sa den var myk ytterst og hard innerst. Og når han tok ut fingrene så var det masse slim mellom fingrene hans som var tøyelig. Noen fler som har hatt sånn? Var dette EL? Da skjønner jeg ihvertfall ingenting, hvis EL kom nå.... hadde ihvertfall sex to ganger i går kveld, så kanskje jeg ble befruktet i går.... Men ihvertfall.... fortsatt superdeppa over skuffelsen....
Dodlimammatil2 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 off, ja d er ikke alltid like lett å være positiv her innne. jeg blir litt misunnelig når den ene etter den andre blir gravide i 1,2,3 pp!! Men en dag må det vel være din tur også :-) har du vært hos legen å sjekket, eller har du barn fra før slik at du vet du kan få barn?
Mizz-Lene Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Uff.. Føler med deg. Nedturer er ikke spesielt hyggelige. Vi er over 20 pp vi også, og ikke antydning til graviditet. Har dere blitt utredet?? Hvis ikke anbefaler jeg det. Da vet dere ihverfall om dere er fertile eller ei. Vi er ferdig utredet og ingenting galt med oss. Men som sagt tar alt ganske lang tid, så ingen vits å drøye etter min mening. Ønsker dere lykke til. Det er mange av oss i samme båt, hvis det er noe trøst... Trøsteklemmer....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Er typen din gyn.? Høres ekkelst ut...
ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 7. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2006 kan bli så utrolig frustrert.... har vært til utredning vi, men ikke mer enn at jeg fikk en dobbel pergokur, samboer har sjekket sæden sin og blodprøver/gyn. undersøkelser har blitt gjort. Skal til legen igjen den 22 august på ny sjekk og for å få svar på de blodprøvene som har blitt tatt. Håper det bare viser at jeg kan bli gravid. Håper jeg også får laparaskopi.... da blir mange gravide har jeg hørt, etter en sånn lap. Hvor gamle er dere da? finner de ikke ut hva som gjør at du ikke blir gravid?
Mizz-Lene Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 De tar blodprøver ca en uke før forventet mens, da finner de ut om du har eggløsning. Hvis du har fått pergo kan jo det tyde på at du ikke har EL. Det er ihvertfall det gyn har fortalt meg. At noen får det allikevel var bortkastet hvis de har EL. Har du normal syklus er det lite som tyder på at det er noe galt/tette eggledere etc. På lap sjekker de om eggstokkene er tette. Vi har vært på røntgenundersøkelse av eggledere og de var åpne, i tillegg har jeg normal syklus. Det var indikasjoner på at det var i orden. De sa også at det var klinikken som bestemt om det skulle foretas en lap. Dette er ihvertfall den informasjonen jeg har fått på volvat. Vi er 26 og 33. Dette ble kanskje litt rotete, men håper du fikk med deg essensen Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå