ltn :) Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 ja det er ho når ho fikk vite at j og sambor ventet barn nermest beordet ho meg til abort. noe j ikke gjorde og nå hver gang vi er på besøk er det og hakke på meg når samboer ikke er der vi prøver nå å få ett nytt barn noe ho ikke liker og sa det kan godt hende at du ikke får flere barn nå. pga at j har både sa og ma. så er så dritt lei nå. og kjæmpe trist.
*Mysillen* Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 sa hun at hun hadde hatt det og at det derfor ikke var sikkert at du fikk flere barn???
Dyne&Pute Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Ville tatt en prat med sambo om dette og fått han til å snakke med henne! Og iallefall ungått å besøke henne alene! Tror nok at jeg ikke hadde gått dit i det hele tatt når hun oppfører seg sånn mot deg! Hva sier sambo til dette da? Kjenner at jeg blir veeeeldig irritert på dine vegner!! ;-/ Håper dere finner en løsning på dette og masse lykke til med babylagingen!! Klem fra
Dodlimammatil2 Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 bra det ikke er henne du er sammen med! fy for ei drittkjerring! ta det opp med typen din og diskuter... det er ikke kjekt å ha d sånn, hun er jo liksom farmor til dine eventuelle barn...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 joda han sier ingenting han for han er litt redd denne dama da. j besøker henne aldri alene d gidder j ikke. j har nå i ettertid fått vite at hele hans fam har baksnakket meg men vi ventet barn og det var da pga svigermor, dette fikk j vite av en i fam som ba om unnskyld da den persone fikk vite at mora hadde sagt en del ting som ikke var sant.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 hvorfor ikke ta dette opp med vedkommende direkte? å si at du ikke tollerer at hun skal bruke en slik respektløs og frekk tone mot deg.. svar med samme mynt,og vær åpen mot resten av familien.. det er neppe alle i familien som er lik som henne..men de blir kontrollert av henne på en måte.. men vær sterk,la henne ikke kue deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå