Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det er ho når ho fikk vite at j og sambor ventet barn nermest beordet ho meg til abort. noe j ikke gjorde og nå hver gang vi er på besøk er det og hakke på meg når samboer ikke er der

vi prøver nå å få ett nytt barn noe ho ikke liker og sa det kan godt hende at du ikke får flere barn nå. pga at j har både sa og ma. så er så dritt lei nå. og kjæmpe trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sa hun at hun hadde hatt det og at det derfor ikke var sikkert at du fikk flere barn???

Skrevet

Ville tatt en prat med sambo om dette og fått han til å snakke med henne! Og iallefall ungått å besøke henne alene!

Tror nok at jeg ikke hadde gått dit i det hele tatt når hun oppfører seg sånn mot deg! Hva sier sambo til dette da? Kjenner at jeg blir veeeeldig irritert på dine vegner!! ;-/

Håper dere finner en løsning på dette og masse lykke til med babylagingen!!

Klem fra

Skrevet

bra det ikke er henne du er sammen med! fy for ei drittkjerring! ta det opp med typen din og diskuter... det er ikke kjekt å ha d sånn, hun er jo liksom farmor til dine eventuelle barn...

Skrevet

joda han sier ingenting han for han er litt redd denne dama da. j besøker henne aldri alene d gidder j ikke. j har nå i ettertid fått vite at hele hans fam har baksnakket meg men vi ventet barn og det var da pga svigermor, dette fikk j vite av en i fam som ba om unnskyld da den persone fikk vite at mora hadde sagt en del ting som ikke var sant.

Skrevet

hvorfor ikke ta dette opp med vedkommende direkte? å si at du ikke tollerer at hun skal bruke en slik respektløs og frekk tone mot deg..

svar med samme mynt,og vær åpen mot resten av familien..

det er neppe alle i familien som er lik som henne..men de blir kontrollert av henne på en måte..

men vær sterk,la henne ikke kue deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...