Gå til innhold

snickers..........hvordan går det???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fytti Fren.77sin tur igjen? nå ble jeg sååå imponert over at du husker på meg. Det er jo ganske mange her inne å holde styr på, og med nicknavn så er det ikke så lett å holde tunga rett i munnen.

Vet du hva det går så VELDIG opp og VELDIG ned om dagen.

For en forferdelig tid dette er... I helga var det ikke noe gøy å være meg. Var såååå lei meg. Uff, jeg skjønner ikke at folk orker gå gjennom så mange forsøk jeg - samtidig så blir en vel litt vant til å gå og vente på mensen/eller testdag også.

Jeg tok en test på dag 10 jeg - i dag morges. Den var ikke akkurat positiv for å si det sånn. Men så har de heller ikke Clearblue i dette landet hvor jeg bor, så jeg vet ikke...

Jeg skal inn til blodprøve på torsdag, men akkurat nå har jeg mine sterke tvil.

Føler virkelig hele tiden, spesielt i dag, at nå, nå kommer den supre mensen - skulle jo ønske jeg ikke så no til den på over 9 måneder i alle fall...

Har hatt mensemurringer, og til dels sterke smerter fra dag 5. Hadde du det etter det insenimeringsforsøket ditt?

Hvordan går det med deg egentlig? Det er jo ikke så lenge siden du mistet er det vel?

Takk for omtanke, det betyr mye i denne rare tida her...jeg håper og håper på at det skal gå bra med de to små, men som sagt har mine sterke tvil.

Ha en fortreffelig dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...