Gå til innhold

kirsty-16 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med deg da??

Jeg sitter nå fortsatt her å venter på den kjipe TR..

En kan jo gå fra vettet av mindre...hihi!

Prøver å fundere på en god slag plan,men kommer liksom ikke på noen....

Huff!

Det må da virkelig gå an å bli kvitt den tanta på et eller annet vis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig hun ikke kommer, jeg vil ikke se noe 18pp bak ditt navn nei!!!! Selv føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt så har sluppet å ha dette ventetids-syndromet denne gangen.Ikke jaktet på symptomer eller noe...deilig :-)

Slagplanen min er å legge om kosten, kutte ut stivelse og spise lavere karbo mat, tempe og teste, mannen har slutta og røyke (og jeg da så klart), vi skal ta kanonkuren som skal fortolles bare det studielånet kommer snart, ta hostesaft, pre seed og gå til soneterapi...(blir helt sliten jeg...*ler*) Funker ikke dette etter en stund så skal vi på klinikk Hausken i Haugesund. Der tilbyr de utredning for både han og henne på en dag! Og der får man lap med lokal bedøvelse og slipper narkosen!! Hurra!! Så da skal jeg gjøre ferdig all utredning og så ta det fra der. Men håper jeg slipper det da!

Hva har du tenk ut?

Skrevet

lurer meg på om de ikke har en sånn klinikk i trøndelag også...vært kjekt...på en dag liksom..

hvilken kanon kur da???

nyskjerrig...

det blir litt av en mnd for deg dette da...

Skrevet

kanonkuren på www.babymirakel.no er kosttilskudd :-) De har en privat fertilitetsklinikk i trondheim, du kan jo kontakte de og se hva de tilbyr? Husker ikke hva den heter men det finner du fort ut på nettet :-)

Skrevet

takk for tipset :)

du kommer ikke på chatten da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...