Gå til innhold

hjelp ...vet ikke om dte er bekkenløsning :S

Anbefalte innlegg

har kjempe vondt i hoftene ...spesielt den på venstre side ...kalrer nesten ikkje sitt eller gå når det blir kveld etter en hel dag men gåing ....

så ille at enkelte ganger vil jeg grine over hvor vondt det er ...klarer ikkje snu på meg i sengen lengre uten at det føles ut som hoften faller bort ...

er dte noen vet om dte kanskje er bekkenløsning (er 15 uker på vei)(hadde bekkenløsning med min første men dte var aldri så vondt som dette og fikk det seinere da ,)...råd mottas også gjerne ...

Fortsetter under...

Typisk for BL er jo at den kommer tidligere og tidligere/kraftigere for hvert svangerskap, så fullt mulig ja... litt vanskelig å diagnostisere her, så kom deg til legen og be legen sende deg til fysio for utredning:)

Mitt bekken begynte å krangle i uke 11 forresten:)

Høres ut som bl ja, som hun over sier, det kommer gjerne tidligere og tidligere for hvert sv.skap (jeg fikk det i uke 6 denne gangen...). Har du en jobb hvor du er på bena hele dagen tror jeg du må sykemeldes ganske fort, driiiiit kjedelig, men husk at du kan få problemer med dette resten av livet om du ikke tar det på alvor.

Ville også begynt behandling hos fysio med en gang.

Lykke til !

Hei, eg er i veke 27 pg har akkurat fått bekken låsning (for ei veka sida). altso vondt når eg stig på eine foten, heilt nederst i ryggen på högre sida ved rumpa.

eg har ikkje kome meg til fysio enno, for jordmora mi sa at eg skulle pröva graviditets svömming fyrst og sjå om det kunne hjelpa.

Men kan dette forfölga meg resten av livet viss eg ikkje fer til fysio??

Hei...

Jeg har det nettop sånn som deg, innlegger.... Er i uke 15 nå, og det blir vondere for hver dag.

Det startet på høyre side, men nå er det flyttet seg over til venstre side. I korsryggen,hofta og ned mot rompa. GJør vondt når jeg får latterkrampe, hoster og nyser..

Jeg vet ikke om det er BL, men håper det ikke. Hørt at det kan bli så forferdelig vondt...

Får se hvordan det blir fremover..

Lykke til iallefall..

jente 77

Det som gjør at det kan bli så forferdelig vondt eller at det kan forfølge deg resten av livet, er stort sett at vi ikke er flinke nok til å ta symptomene på alvor, og lytte til kroppen vår. Får du vondt må du hvile. Har du ganske vondt om kvelden, har du sans gjort for mye i løpet av dagen, prøv deg fram på hva du kan gjøre, er veldig individuelt dette her.

Lykke til !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...