Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært der. Jeg har grua meg en uke, og da jeg kom dit var jeg helt svett, klam og høy puls. Hadde psyka meg opp til nålene, men håpet på at hun ikke skulle sette dem på innsiden av håndleddet. (det er så tynn hud der, og ekkelt). Og det var det hun skulle. Og på ankelen, og under navelen. Også fikk jeg en i panna for å roe meg ned. Men det var ikke farlig. Litt ekkelt med en gang, men så lå jeg bare og slappet av.

Etter samtalen vi hadde først, kom hun fram til at problemet mitt antagelig var stress. (Det er syklusene mine på 40 dager hun skal prøve å ordne på i første omgang). Det kan nok stemme at jeg har vært en del stressa, men som vi har "snakket" om tidligere her på BIM så er det ikke så rart at vi er noe stressa. Hun sa jeg ikke skulle tenke på mensen og EL. Men jeg er midt i EL perioden, så det er ikke akkurat enkelt. Det jeg skal begynne med er å ikke stresse så mye på jobb og begynne å si nei til ting på kveldene. Jeg skal heller ikke kjøpe nye EL tester selv om jeg er tom for dem, og har ikke fått positiv test ennå.

Dette ble langt, men måtte bare fortelle hvor flink jeg har vært som våget å la meg bli stikki , selv om jeg er redd for nåler. Det var ikke farlig!

Fortsetter under...

Jeg har også hatt en runde med nålene, og fikk de på samme plasser som deg untatt pannen. Med meg hjalp det dessverre ikke første gangen for mensen kom allikevel, men jeg skal fortsette. Har hørt at man gjerne trenger fire måneder med nåler før det hjelper, og det sa han som tok akupunktur på meg også. Så får bare være litt tolmodig selv om jeg har lite av det!! Men EL testene vil jeg fortsatt ha, prøvde i over et halvt år før jeg begynte med testene å vart jo ikke gravid da heller, så trod ikke akkurat at de gjør utslaget..

Lykke til, håper du ikke trenger flere timer. Hva betalte du forresten? Jeg betalte 300 kr ganger, og var der tre dager på rad før EL.

Jeg skal ha to behandlinger denne og neste uke, og en i uka utover. Jeg kommer til å bli ruinert. Betalte 650,- i dag siden hun hadde utredning, og skal betale 350,- de andre gangene. Håper virkelig det hjelper på syklusene mine, for da tror jeg det kan bli lettere å bli gravid og. Og hjelper det, betaler jeg hva som helst.

Jeg har mensen til fast tid hver måned så det er sikkert derfor vi ikke har like dager med nåler. Med meg ville han ta tre dager hver måned rett før EL, å ikke noe utenom. Han mente jeg kunne ha for lite varme i livmoren til at et egg ville feste seg der.. Såg det visst på tungen min. Utrolig altså!! Er jo spennende å. Var det mye utredning hun gjorde med deg da? Jeg hadde håpet sånn at det skulle virke første gangen for han haddee akkurat hatt tre jenter som hadde blitt gravid etter første akupunktur..men selfølgelig ikke meg da!!! sukk...

Så spennende!

Jeg har bestilt akupuntur om en mnd, neste syklus. Og jeg har også nåle/sprøyteskrekk...

Men hva går man ikke gjennom...

Så dette var jo absolutt beroligende!

Får håpe dette funker for oss begge da :)

Spennende ja!! Skal selv til soneterapi 17 august, hvis jeg ikke er gravid da. Hun skal begynne med fotsone, og etter noen ganger skal hun fortsette med akupunktur... spennende, men gruer meg litt...men grunnen til at jeg gruer meg er at jeg er så redd for det ukjente.

Takk for at du delte :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...