Gå til innhold

Når fikk dere mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten kul på magen ( den er ganske spiss ), men jeg vil helst ha buksen åpen når jeg sitter og er 9 uker på vei. Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang fikk jeg mage rundt 9 uker tror jeg. Nå tror jeg at jeg er litt over 4 uker på vei, og føler jeg har fått mage. Har egentlig helt flat mage, og er skikkelig oppblåst nå. Er litt redd for at jeg er 8 uker på vei.......... Hadde mensen rundt 5 juli, men blødde lite Men det varte i 3-4 dager... Har vært endel festing i sommer, så har litt angst nå...

 

Var du oppblåst i begynnelsen. Var det med forrige, men husker ikke hvor tidlig det begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gangen jeg gikk gravid, begynte magen å komme rundt 9 - 10 uker, og nå er jeg 8 uker på vei med nr. 2 og magen har absolutt meldt sin ankomst. Er tynn med helt flat mage til vanlig, så en merker fort forskjell... hvertfall på seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

Jeg har hørt at livmoren ikke kommer ut av bekkenet før i uke 12. Men jeg har da helt klart litt mage allerede, men er jeg bare oppblåst? Hvordan kan jeg vite om jeg bare er det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ligger på ryggen og kan kjenne at magen er hard nederst er det livmoren du kjenner. Før det er du nok bare oppblåst, og livmoren som presser opp andre ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også jeg kjenner antydning til mage, enda jeg testet da positivt i dag så kan ikke være mer enn 4-5 uker på vei. Har følt at klærne har vært trange i snart en uke nå, har også kjent livmoren, men jeg er nok litt oppblåst også! Vil også gjerne få mage fort da, er moro når det begynner å synes, har nok litt å si det også, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...