Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei .... skal reise til syden på lørdag og lurer da på om jeg kan ta alergitabletter som aerus.. er veldig utsatt å få myggstikk som blir til monster blemmer,,, he he....og har da tidligere tatt alergi. for å minske dette.men på esken står det ingen ting spesielt om graviditet bare at jeg kan spør legen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de skal du (dessverre) ikke ta. DU kan evt. ta noen som heter Polaramin.

Skrevet

takk for opplysningen....... skal sjekke opp med legen... klem

Skrevet

Jeg har pollen allergi, og kunne ikke ta aerius, men tar noen allergi tabletter som heter kestine

Skrevet

heisan , såg kim d va itte eg hadde skreve inn :-)

stemme d du ska vel reisa du nå, vett ikje heilt om kestine hjelpe mot d, men fekk di sjå lund

Skrevet

Fikk streng beskjed om å slutte på aerius i vår jeg.

Du kan få noen andre tabletter - tabletter en ofte blir veldig trøtte og slappe av

Skrevet

hallo der va du... ja kan tru eg gleda meg.. men den dritt myggen vet du.. så eg e litt i tvil ka eg ska ta men eg får ringa legen

Skrevet

Jeg er veldig plaget av pollen og dritt. Tok en polaramin og sovnet tvert.......... har bare tatt de 2 ganger. Kan ikke gå på piller jeg sovner av! :-)

Skrevet

samme skjedde meg, jeg pleide å ta clarityn/loratadin, men fikk beskjed om å bruke polaramin i stedet nå mens jeg var gravid - men det hjelper jo ikke i det HELE tatt når jeg bare sovner av dem! det er greit å ta dem om natten da, hehe. men på jobb? og ikke kan man kjøre bil, siden det er rød trekant...sukk. heldigvis er jeg meget lite plaget med høysnue nå i forhold til for noen år siden!

forresten rart at tabletter med rød trekant som slår meg ut i timevis er bedre for barnet enn tabletter jeg ikke merker noen bivirkninger av! :) men vi får stole på legene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...