Gå til innhold

Jeg har vokst fort...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også 13+2, og har vokst kjempefort. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har vært på ul 2 ganger, så hadde jeg vært skråsikker på at det er flere enn en der inne, men det er det ikke :). Vi får trøste oss med at det forhåpentligvis stagnerer litt om en stund, så vi ikke sprekker før jul :).

Ikke vær redd for at du ikke er normal! Da jeg var i uke 14 hadde jeg kanskje enda litt større mage enn det du har. Kommer ann på så mye. Jeg er bare 161 og får derfor litt strutte mage! Pluss at det ligger i genene mine å få store mager.

jeg har nå begynt uke 19, og jeg har vokst så utrolig fort jeg også.Nesten så det vistes med en gang jeg ble gravid...:) Og siden har det gått fort, føler med høygravid og fødeklar....

Noen vokser vel bare raskere...

Skal på UL i morgen og se om det virkelig bare er en.......:)

Annonse

hei:) jeg titta akkurat på bildet ditt, og jeg er 13+5 i dag og magen min er så og si prikk lik din:) det her er min første! jeg våknet en morgen og syns plutselig at den hadde vokst skikkelig! vi får t ro det er normalt det er sikkert:) er det din 1? hvor i landet kommer du fra?:)

Håper det er en liten trøst at vi er flere som føler at vi har vokst fort. Jeg er andregangs... og føler at jeg vokste veldig fort denne gang i forhold til første gang. Jeg er bare 160 cm, og når jeg ikke har det i høyden må jo barnet utover.. hehe..

Annonse

Sånn litt misunnelig no.. ;)

E 15+2, og har bare en sånn pussig mage. klare ikke å bestemme mæ for om den ser gravid ut, eller om det bare ser ut som om æ har tatt litt ekstra på alle matporsjona i det siste.

E ganske lav, 1.58 høy, og har lagt på mæ to kg.

KUN 2 kg, men får ikke ei buksa på mæ lenger. Skjønne ikke korsen det går an, å har prøvd alle mulige måta, men æ får ikke hoften nedi..

Rare greier.

Men vær fornøyd me magen... syns det e sååå fantastisk fint å se..

Lykke tell vidre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...