En liiiten til. Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Tenkte å vente til uke 12 jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 kommer vel litt ann på hvor nærme man er med de man jobber med, noen er jo nærmest "bestis" med de på jobben;) Personlig vil jeg nok vente til uke 10. har relativ hektisk hverdag og så lenge jeg er frisk og rask og ikke trenger noen tilretteleggelser så holder jeg det hemmelig noen uker til;) men om jeg skulle merke at ting blir tungt og jeg må ha tilretteleggelser vil jeg nok si ifra før:) 6+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaoleena Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har sagt det allerede... Greit at de vet hvorfor jeg er så trett og sliten for tiden, og hvorfor jeg løper på do hele tiden.. Jeg er 6+6 nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krabbe Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 jeg sa fra i uke 9, fordi jeg _vet_ at sjefen får et svare strev med å finne vikar for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til yalisa Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg fortalte i forige uke, da jeg måtte sykemelde meg pga kvalme. er i uke 10+3 nå. I morgen skal jeg prøve å jobbe igjen, og snakket med sjefen ang tilrettelegging. Gikk veldig bra, og håper at jeg klarer å jobbe nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Er 11+3 og har ikkje tenkt å si de enda skal blant annet opp i større stilling og er da redd for å ikkje få de sjøl om e faktisk har greie sjefer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Er i uke 12 når jeg kommer fra ferie, men tror ikke jeg kommer til å si det da heller.. Blir nok å vente litt til, kanskje uke 14.. får se an forholdene da jeg har en veldig hektisk arbeidsplass med mye tunge løft.. Man burde vel si ifra en god stund før man går ut i permisjon/sykemelding ihvertfall, slik at de har mulighet til å finne en stedfortreder for deg.. Men det er da egentlig ikke ditt "problem".. Si ifra når DU føler for det:)) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg sa det til sjefen min nesten med det samme. Syns det er greit at hun vet det så skjønner hun litt hvorfor jeg sniker meg til en ekstra matpause i ny og ne. Jeg er også veldig trøtt, så da syns jeg det er greit at hun vet det, slik at hun ikke tror at jeg er blitt lat! Men det er kun sjefen som vet det, de andre får vente litt til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 Hei. sist sa jeg i fra da jeg var 5 mnd på vei, skal vel kanskje si det noe tidligere denne gangen. kommer an på formen det. er ikke kvalm bare litt uvel på kveldene. sist spydde jeg som en gris i 9 mnd, så dette ser jo bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #10 Del Skrevet 8. august 2006 Vet ikke hvor jeg har det fra, men mener jeg har hørt at man er pliktig å si fra etter max halvgått svangerskap (altså ca uke 20 da ..) Mulig det har noe med å få tak i vikarer/tilrettelegging osv å gjøre. Det står sikkert i en eller annen lov/paragraf hvis man gidder å slå opp. (Arbeidsmiljøloven??). Ta det med en klype salt.!.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #11 Del Skrevet 8. august 2006 Lurer også på det samme,, Men samboeren sier at han tror jeg er pliktig til å fortelle sjefen når det er noe med helse som forandrer seg... skal på ul på torsdag, 8 uker på vei.. skal spørre hun som tar ul, hun er jordmor og vet sikkert litt mer.. er jo ikke akkurat i toppform om dagen, så lurer på om jeg må fortelle det... :S (men har helt greie sjefer.. vet bare ikke hvordan jeg skal fortelle det... og er jo så glad i jobben min at jeg syns det blir litt fælt også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 8. august 2006 #12 Del Skrevet 8. august 2006 jeg fortalte det til avd.ledern min allerde når jeg var bare 5-6uker på vei. fordi jeg har en veldig stressende jobb med mye ansvar og tunge løft, så jeg istede for at hun skulle tro jeg var blitt lat så valgte jeg å si ifra. og angrer ikke. ska si det til sjefen min i morgen, det er kun fordi jeg ikke klarte å snike meg unna kvalmen så måtte være hjemme i går. og skulle det skje flere dager at jeg er så dårlig at jeg må være hjemme er det bedre at hun vet hvorfor og forstår meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå