Darth Vader Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Føler at jeg er på vei inn i en opptur på jobben. Kommer antagelig til å bli tilbudt ny og spennende jobb i høst (uten å søke en gang) - en jobb jeg gjerne vil ha. Samtidig ser det ikke noe særlig ok ut for sambos jobb synes jeg. Han mistrives, og det er ikke et bra sted å være for han. Noen som kan se hva som skjer fremover? Lurer på om sambo får ny jobb - og om det medfører flytting for oss alle. Kommer jeg til å takke ja til den nye jobben, og så flytter vi ikke, eller takker jeg ja og blir gravid? (grunnen til dette gravid-spørsmålet er at jeg så mange ganger har blitt spådd fire unger - uten at jeg noen gang har tenkt at jeg skulle ha flere enn de tre vi har nå). I det hele tatt - hvordan går det med vår lille familie fremover egentlig? Hehehe - mange spørsmål, men men. Jeg er født. 270772, han er født 200574 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5841408-bl%C3%A6h-hvorfor-kan-det-ikke-g%C3%A5-bra-for-oss-begge-samtidig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå