snartmammapåny Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Begynte først å få ømme pupper i forrige uke... Nå tror jeg de sprenger snart (har fktisk antydninger til strekkmerker på undersiden...) De er store som to balonger... håper de slutter å vokse snart... Noen som vet om de slutter å vokse eller om de vokser helt til langt etter fødselen??? 6+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Tror det må være svært individuellt dette jeg,leser mye om hvordan puppene vokser.Selv har jeg ikke lagt så mye merke til det,og jeg er i uke 8+2.Ikke er de så vonde heller,mest om kvelden når bh skal av ellers ikke.Men så er jeg ganske "stor" fra før,vet ikke om det har noe å si da..Andre som vet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2006 jeg er normalvokst, men med store pupper fra før, fikk de da jeg begynte med p-pillen da blåste de seg opp;) Men de gikk litt ned når jeg sluttet, hadde akkurat begynt å legge merke til at bh-ene var litt store, da blåste de seg opp igjenn og passer nå igjenn perfekt i bhen. men måtte gå til innkjøp av en god sportsbh til bruk om natten så de skal holde seg på plass;) håper de ikke vokser mer, har D nå, men DD er vanskelig å finne fine bher i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå