Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått målt symfysen hos jm eller lege? Og hva var målet, og er dere førstegangs eller annengangsfødende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til jm neste torsdag og er kjempe spent!! Da er jeg 24 uker på vei. Er så mange som sier at jeg har liten mage?!?!?!?!?! Men jeg syns selv jeg har KJEMPE STOR.

Skrevet

Jeg var hos lege i uke 21 og målte for første gang. Da var det 21 cm og var akkurat på kurven.

Skrevet

Skal på kontroll neste mandag,og skal måle da.Er da 24+3.

Skrevet

Heisann :)

Ble målt i dag....ligger litt over den røde streken...

Men på den grønne :)

Skrevet

jeg har ikke vært på kontroll på en liten stund, men skal til uka, så får vi se da! Sist var jeg langt over skjema ihverfall. Det var vel i uke 19 ca. Nå er jeg i 25. uke.

Jeg er 2.gangs, og det var sånn sist også. Da hadde jeg mye fostervann og det var mistanke om stort barn.

Fått beskjed om at det nå også kan skyldes at svangerskapene er tette (ble gravid igjen da snuppa var 7 mnd)

Skrevet

var litt over den røde 27.juli. begynner uke 24 i dag. er stor forhold til mange andre, da.. det var første besøk hos jordmor sist, og hun trodde jeg var lenger enn jeg var og syntes det var rart jeg ikke hadde vært hos henne tidligere..men j var jo kortere påvei enn hun trodde da ..

Skrevet

Jeg begynner uke 24 i morgen, jeg har oxo 8.desember som termin:) Er stor i forhold til lengden jeg er på vei..

Skrevet

Hadde et symfyse findusmål på 21 cm i uke 22 ++ dager jeg ikke husker (ovenfor røde streken, men innenfor det grønne området). Venter nr. 2 med termin 8 desember. Med nr 1 var jeg også litt over gjennomsnittet, så slik er det ganske likt. Størrelsen på gutten vår var en helt gjennomsnittlig guttebaby...verken liten eller veldig stor. Venter gutt denne gangen, og så langt er han like stor som forige mann (har vært mange ganger på ul-lyd p.g.a. blødninger).

Synes magen er blitt veldig stor nå jeg...var ikke så stor sist...men er ikke lenge siden jeg fødte førstemann da....Men er ikke unormalt stor (tror jeg da)...magen har virkelig vokst de siste ukene....var slik sist også at magen vokste litt i rykk og napp...Håper jeg ikke blir megastor...er tungt nok uansett. Bærer barna rett ut og høyt oppe...føler at en har de helt oppe i halsen på slutten...selv om magen kanskje synker litt...

Skrevet

Jeg ble målt idag, 23 uker og sf mål på 23 cm.

Helt øverst på kurven :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...