mamma til 2 prinsesser Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Fikk el i dag jeg=) Sist gang fant jeg ikke el, og syklusen var på 46 dager... Men anyway: Når skal vi hoppe i høyet og hvor ofte? Tips? Anbefalinger? tihiii. VIL få det til denne gangen=)
Dyne&Pute Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 jipppi!! :-) Ville hatt sex idag, imorgen og dagen etter der.. Så har iaffall du gjordt ditt for at dette skal lykkes! Vi har som regel sex annen hver dag frem til el og hver dag rundt el :-) Lykke til!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Lykke til, håper det klaffer!! Bare å hoppe i høyet!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Hvis el er idag så hopp i senga så fort som mulig!! Men hvis det var el testen som var positiv så vil jeg anbefale sex masse frem til el :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 bare og kose masse det ja....i dag og dagene framover.
mamma til 2 prinsesser Skrevet 7. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2006 Takk for svar:) Det var el testen som var positiv i dag ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå