Gå til innhold

Juni: Presentasjonsrunde


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er helt ny her på klubbsidene, så jeg henger meg på. Jeg er 26 år, førstegangs mamma,gift og bor i Oslo. Lillebell ble født 22.juni, 2 dager før termin. Hun var en stor baby på 3960 g og 52 cm. Nå er hun, på 4 mnd kontroll, 7420 g og 63 cm. Hun er verdens nydeligste og smiler og ler masse. Hun har også fått to tenner nede allerede så hun klør masse og skal bite på alt hun får tak i. Har bitt meg et par ganger i puppen, men jeg har sagt fra hver gang, så jeg håper hun forstår etterhvert :o)

 

Koselig å hilse på dere alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg er 29 år og ble mamma for første gang til Emilie 14 juni.

Hun var ikke så stor - 3125 gram og 49 cm lang. Gikk ned til 2770 på sykehuset.

Ved 4mnd kontroll var hun 6100 gram og 62 cm.

Hun er en aktiv baby som helst vil "opp å stå" hele tiden. Ruller fra rygg til mage men klarer ikke helt å komme seg tilbake igjen ennå (skjer noen ganger, men da er det mer flaks enn at hun vet hva hun gjør). Stapper også tærne i munnen hele tiden:)

Ingen tenner ennå ....men tror kanskje de er på vei? MYE sugling iallefall. Og hun er en storgulper av rang! ;-)

 

Jeg revnet masse under fødselen så neste fødsel har jeg fått beskjed om at må bli keisersnitt.

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, deg tror jeg jeg har sett ute på trilletur :)

 

Du har så fint navneskilt på vogna til lillegutt og ikke så mange som heter Timian. Du bor på Heimdal??? Ihvertfall der jeg har sett dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Trondhim sammen med samboeren min. Er 29 år, og Marit er vårt første barn.

 

Hun ble født 21. juni, 12 timer før min bursdag, og var 52 cm lang og veide 3700 gram. Hun har hele tiden vært en veldig aktiv baby og vennene våre kaller henne bare "Duracell-babyen". Hun hopper og spretter og spreller og ruller.

 

Frem til hun var nesten 3 mnder hadde hun kolikk. Tiden etter kolikk-tiden har bare vært fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 25 år, samboer( snart gift) og har to nydelige gutter på 5 år og 4 mnd:)

 

Er hjemme nå i permisjon, men jobber som pedagog til vanlig. Mini er født 29 juni, en stor og god gutt:)

 

Kolikk har vi hatt, og han har Kiss, men er nå myyye bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia folkens =)

 

Jeg er 23 år, og går hjemme med min lille jente, Alva!

 

Hun be født 21 juni.... 8 dager før termin, jeg ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning...

 

Hun var 3530g og 50 lang, helt perfekt!!!

 

Vi bor i Tromsø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TONE, jeg kjenner deg igjen! Håper dere har det kjempebra!

 

Jeg er 31 år og bor like sør for Trondheim sammen med samboeren min, dattera vår på 5 år og lille Jakob som ble født 26. juni. Han var 3970 gram og 51 cm. På 4-månederskontrollen var han akkurat 8 kilo og 65 cm.

 

Nå sitter jeg og spiser frokost og venter på at Jakob skal våkne. Han ble lagt klokka 19.15 i går kveld, og sov til 07.45. Da fikk han mat og sovnet igjen. Han har sovet hele natta fra han var 2-3 uker gammel (uten å spise). I starten "bare" fra 22-23-tida. Nå i det siste har han brukt å legge seg ca klokka 20. (Ja, jeg vet vi er bortskjemte!)

 

Ellers er han en veldig blid og sosial liten gutt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEGE!!!!!

 

Hei Hege. Så artig å treffe deg her inne. Har tenkt å besøke dere flere ganger etter at lille Jakob ble født, men er ikke kommet så langt. Håper alt er bra med dere!!! Jøss, det ble bare 5 dager mellom våre ja :)

 

Hørte at broren din har fått en gutt og. Må være morsomt!

 

Mulig vi slår til og kommer på besøk.. ellers er dere hjertelig velkommen hit også!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tone!

 

Jeg har også tenkt på at det hadde vært trivelig å treffe dere. Jeg tror det var mamma som fortalte meg at jenta di heter Marit, og det var sånn jeg fant ut at det var deg. :-)

 

Ja, Ingvild og Jan Erik fikk også en gutt! Han kom i kanonfart den 4. november. Gjett om det er stas, da! Jonas heter han, og var 3670 gram og 51 cm da han ble født.

 

Vi bor på Kvammen, 5 km nordøst for Melhus sentrum. Dere er hjertelig velkomne hit, men jeg har også veldig lyst til å ta med Jakob og besøke dere en formiddag. Jeg regner med at du for det meste er hjemme om dagene nå?

 

Mitt mobilnr. er 91 10 63 78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...