Gå til innhold

Juni: Presentasjonsrunde


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Vi er jo en del her nå og hadde vært greit å vite litt om hverandre eller hva?

 

Jeg er 22 år og bor i Larvik med samboern min og Mathias Leander. Mathias Leander er vårt første barn og han ble født 21.Juni, 13 dager før termin. Da var han 3215 gram 48 cm lang og 34 cm i hodeomkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 23 år og bor i Narvik med samboern min,Cornelia e vårt første barn. Ho ble født ei uke før termin,3 juni. Ho va 3105 gr, 48 cm lang og 33,5 i hodeomkrets!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 år og bor i Bærum med mannen min og Theodor som er vår førstefødte. Han ble født 17. juni - på UL-termin! Han var 4040 gram, 53 cm lang og rundt hodet var det 35 cm. Stor og fin gutt! Jeg fødte på Bærum sykehus.

 

Vi har det veldig bra, ingen kolikk,han sover godt både nat og dag og spiser pupp med stor glede. Var akkurat på 6-ukers og da var målene:

5,2 kg

59 cm

39 rundt hodet

 

Jippi - han vokser!

 

klemmer fra

 

Theodor og

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, gift og bor i Lørenskog! Emma ble født 2. juni, en uke før termin, veide 3520g og 50 cm lang! Hun har en storesøster på 2,5år!

 

Emma har vært super-snill hele tiden, så vi bare koser oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og bor i Larvik med samboeren min Kjetil og vårt første barn Mathias. Han ble født 22. juni, 13 dager over termin!!!! Han var da 4120 gram, 53 cm lang og 35 rundt hodet:)

 

Var å veide han når han var 4 uker..da veide han 5480...hihi...så han veit å ta til seg nok mat ja!!! Skal på 6 ukers kontroll i morgen:) Skal bli gøy å se hvor mye han har lagt på seg nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og bor sammen med min samboer i Hønefoss. Liam vår førstefødte gutt, kom til verden 2 dager før termin, den 30.06.06. Han var da 3210 gram, 49 cm lang og 35 cm rundt hodet. Den lille tassen vår ble tatt me vakum og har slitt litt me mageproblem og en avrevet muskel i nakken, men nå når han nærme seg 6 uker så går det litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 år og bor i Larvik sammen med samboeren min og lille Even.

han kom til verden 19 juni, seks dager før termin, ved keisersnitt,

Han veide 3890 gram, var 49cm lang og 35 i hodeomkrets!

Jeg har ikke vært på seksukerskontroll ennå, skal til uka da han er 8uker:p men jeg vet han veier hvertfall over 5kg nå:)

 

Og dere fra Larvik...bli med på treff da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå jenter!

 

Jeg er 27 og bor i Oslo

Fikk ei perfekt lita jente 20.6, ti dager før termin.

Elvira veide 2850 gram, var 48 cm lang og 33cm rundt hodet.

 

Nå da hun var 7 uker veide hun 4750 gram, så hun spiser bra! Hun er en liten villstyring som smiler, babler og ikke liker å sove eller ligge i ro. Så her i huset er det action døgnet rundt, og søvn er noe vi knapt vet hva er, men moro har vi det absolutt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (24 år) og samboer (25 år) bor i Trondheim. Vi ble foreldre for første gang til Linnea den 23. juni, 13 dager før ul-termin. Linnea veide 3655g., var 50 cm. lang og hadde en hodeomkrets på 34 cm. da hun ble født.

 

Nå har hun allerede rukket å bli åtte uker gammel, og vi har lært henne å kjenne som ei fornøyd og blid lita tulle, og hun har helt siden hun var ei uke gammel sovet hele natten igjennom, til mamma og pappas store begeistring.

 

I hele sommer har vi kost oss sammen på sørlandet (jeg og samboer er fra Kristiansand), men nå er ferietiden snart over og vi flytter til Oslo om ikke lenge, ettersom samboeren min begynner i ny jobb der fra 1. sept. Så det blir en spennende tid vi går i møte. Siden jeg ikke kjenner andre med småttinger på Linneas alder, hadde det vært artig å bli kjent med noen når vi kommer oss på plass.

 

Nyter ellers tiden så godt vi kan, den går jo så altfor fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg er 26 år og bor i Asker sammen med samboeren min og lille Elias. Elias ble født 20. juni, 2 dager over termin. Han var 47 cm og 3030gram, altså ingen sværing ;o) Men han legger godt på seg, på 6 ukerskontrollen var hab 55cm og 4860 gram.

 

Ellers er vi på husjakt om dagen, og jeg krysser fingrene for at vi finner noe snart. Blir så veldig utålmodig... Vi har absolutt ikke dårlig tid, vi bor bra men det er jo moro med hus :o)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei

Jeg er 32 år og bor i Bergen med mann og 2 barn. En gutt på 4 og Lillemann født 28. juni. Han var 5590 gr og 58 cm lang. Tatt med planlagt keisersnitt 2 dager etter termin. Veldig greit med tanke på størrelsen hans.

Hyggelig å hilse på dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei

 

Jeg er 20 år og bor uttenfor Ålesund sammen med samboeren min og Sofie Marie. Hun ble født 4.juni og hun var 49 cm, 3400 g og 34 cm rundt hodet. Hun er selfølgelig verdens vakreste. Hun ble født på termindagen, så alt gikk som planlagt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg er 30 år og bor i Oslo. Min Gustav ble født 8 juni. Han var 49 cm og 3040 da han ble født. Vi koser oss veldig hjemme. Alt har gått veldig bra. Det er vår første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Jeg er 26 år, bor i Tromsø. Vår keisergutt kom til verden 18.juni etter en laaaaang helg:) nå er han allerede 14 uker gammel, vi koser oss masse masse! Teodor veide 3840g og var 53 cm. han er allerede 7,1 kg og 65 cm lang.. (2 uker siden..) stor gutt!!!

 

supert å være mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei het

 

Jeg er 29 år og bor i Trondheim.

Kommer over til juni fra mai klubben; Timian kom 10.06, 14 dager etter termin. Ble da satt igang og godt var det.

En stor gutt: 4888gram og 55 cm lang!

På 3 mnd kontrollen var han 7700gram og 67.5cm, en lang og ganske slank figur!

 

Nå har han blitt litt over 3 1/2 mnd og har fått sin første tann!

Han har vært snill og sovet hele natta fra han var 2mnd; men nå våkner han minst to ganger per natt. Håper han får sin gode døgnrytme tilbake snart.

 

Vi nyter livet og blir stadig (om mulig) mer forelsket i vårt lille gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

var mye på bim når jeg var gravid,var veldig gøy å følge juni-klubben der.

har savnet det, så nå er jeg her på dib c",)

 

 

jeg kommer fra jæren - bor i nytt,gammelt hus med samboeren min og Harald

som kom 5 juni 06 kl 18:45

han ville komme 9 dager før termin -

han veide 3080g og var 47cm og 34 rundt hodet

 

så han ble nettopp 4 mnd og er kjempe skjønn :o) smiler og ler - han har så vidt begynnt med grøt nå, og det synest han er kjempe godt, han smatter og smaker med stor begeistring...

-han har sovet rundt fra byrjan :o) i begynnelsen var han våken en gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei :)

 

Jeg er 21 år og bor sammen med sambo på 22 år og vår lille Teodor på 4 mnd :) Han ble født på Sykehuset Levanger 24.06.06 kl 06.42. Han var 3510 g og 48 cm, 36 cm rundt hodet + en arm :)

 

Han ble født 2 dager før termin. En utrolig flott fødsel :)

 

Vi bor i Levanger i Nord-Trøndelag. Jeg skal begynne å studere til neste høst, har fødselspermisjon fra min lille deltidsjobb nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år fra Tromsø, samboer i 8 år. Martin er den første ungen vår og han ble født 3. juni (på mens termin). Var 3284 g, 47 cm og 35,5 cm rundt hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Trondheim sammen med min skjønne datter, Sanna, som ble født den 27. juni - 29 dager før termin. Da var hun 44 cm og 2320 gram. Ei lita tulle =)

 

Sanna er ei blid og fornøyd lita frøken som har bestemte meninger om hva hun vil. For tiden vil hun helst stå i fanget hele dagen =) På onsdag skal vi på 4 mndrs-kontroll, på 3mnd var hun 5,1 kg og 58 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg får vel henge meg på her også! Jeg er 23 år og bor sammens med samboeren min i sarpsborg. Vi fikk en nydlig datter 27 juni på termin og hun veide 3890 og var 53cm, nå er hun 4mnd og en stor jente! 7660 og64 cm, målte og veide ho i dag! Nå ligger hun å sover så søtt i vogga si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, fra Kongsberg. Jeg og samboeren min fikk vårt første barn, en aldeles nydelig gutt den 29.juni, 10 dager før termin.

Han veide da 4010gram, var 51cm lang og 36 cm rundt hodet.

 

I morgen er han 4mnd gammel allerede, og begynner å bli en stor gutt... Regner med at de fleste her er enige med meg når jeg sier at tiden går så utrolig fort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...Aina heter jeg, fikk min bittelille Ville 5 uker før termin dn 15 juni.. hanhar 46 cm lang og veide 2720 gram.. vi bor i Vesterålen, der vi "væks å trives!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, førstegangsmamma og samboer, bosatt i Oslo med verdens blideste lille gutt som ble født 25. juni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27 år .bor i nordland. første gangs mamma og samboer. "lillemann" ble født 14/6..2 dager over tremin. ble haste keiser snitt siden navelstrengen hans var alllt for kort.(15 cm) lillemann var 3900g og 50 cm da han ble født. nå er han (var på 4 mnd kontrollen) 8350g og 68 cm. ellers har lilemann vært mye plaget med kolikk og spyr mye. men han vokser og er en kjempe blid gutt. å ja...fikk hunden min hjem i helga..vært borte i 3 mnd. så nå er det fult liv her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...