Gå til innhold

En stor opptur for meg... endelig!

Anbefalte innlegg

Hi Hi Hi, trodde dere jeg var på tjukka nå??? ;-) Neida, ikke enda, men vi skal gifte oss!

Jeg kom hjem fra jobb kl 20.30 fredag 21.juli, og utgangsdøra vår var låst (dette er ikke vanlig, da jeg vet at han er hjemme). Ja ja, da var det å sette ifra seg en haug med poser, og låse seg inn. Hele huset var mørkt, og på døra i vindfanget sto det følg denne snoren..

Snoren fulgte helt opp til badet, og der var det fullt av te-lys. på lappen sto det: sett klokka til ringing om en halvtime, og møt meg nede for en bedre middag;-) på dolokket lå det klær, og på lappen sto det, her har du noe flott og ha på deg for anledningen. (en rosa kjole, og rosa undertøy som han hadde kjøpt nytt til meg) Jeg badet og boblet og tilslutt hadde det gått en halvtime.

Jeg gikk ut av badet, og der ble jeg møtt av en sti med roser og te-lys, og på en lapp sto det: plukk oss opp på veien. Jeg tok opp en etter en, og i og med at jeg er blomsterdekoratør, vet jeg jo at det skal være 20 stk i en pakke, og da jeg kom til 18 stk, sto jeg i stua foran den lukkede skyvedøra, det skulle jo være 2 igjen, og der, der sto han på kne i full dress med en rose i hånda og ringer i lomma og spurte om jeg ville gifte meg med han. det er jo klart jeg vil etter nesten 8 års samboerskap, så nå er jeg verdens lykligste jente. Bryllupet skal stå 21.07.08

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5841098-en-stor-opptur-for-meg-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...