Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hurra for det! JEg er 37 og ble gravid på første forsøk på Stork i juli. Vi, min samboer på 8.året og jeg er superlykkelige og temmelige øre - og jeg er 6 uker på vei. Ser fram til å ha kontakt med likesinnende her :-)

Gratulerer alle sammen og hurra for oss - og de små miraklene!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, gratulerer - det er jo bare helt fantastisk! Er i omtrent samme situasjon som deg, er 36 år og hadde min første inseminasjon i går. Måtte vi være like heldige som dere! Tok det lang tid før du begynte å merke symptomer på graviditet, og hva merket du i så fall? Gratulerer så mye :0)

Skrevet

Takk for velkomsten :-)

Dette er uvirkelig lykkelige tider, gitt! Rart å tenke på at det er et lite mirakel i utvikling inni meg! Jeg kjente allerede etter 4-5 dager at noe var annerledes, men turde ikke tro på noe. Jeg var litt øm i underlivet, litt trykkende, "sugende" følelse, og jeg måtte tisse oftere enn vanlig. Og den trykkende følelsen forsvant ikke, den bare varierte i omfang. Jeg sa til samboeren min at jeg trodde "noe var i gjære", men vi lagde ikke noe større vesen ut av det, annet enn skjelmske blikk og spente latterkick..

15 dager etter inseminasjonen fikk jeg altså positiv test - til jubel og lykketårer! Og siden har symptomene bare økt. Brystene er usannsynlig ømme og jeg er sulten med korte mellomrom. Hvis jeg ikke spiser da, blir jeg svimmel - og deretter superkvalm. Men det er bare velstand, særlig hvis jeg ikke blir kvalmere enn dette.

Jeg krysser fingrene for deg også, Atomina!! Så spennende! Det er ikke sikkert du merker noe spesielt, altså. Men vi er vel mer fokuserte på det, vi som vet akkurat når befruktningen i så fall har skjedd... Tvi tvi!

Skrevet

Hei Hurra 69!

Gratulerer!!! Forstår veldig godt følelsen din/deres. Jeg ble også gravid på første forsøk. En uvirkelig og fantastisk følelse! Og nå er jeg 20 uker på vei!

Lykke til og hold oss orientert da! Du føder bare 3 måneder etter meg.

Skrevet

Takk for det og lykke til du også :-) :-) Du er i terminklubb februar da?

Skrevet

Hei Hurra!

Har nok regnet litt feil i forhold til din termin. Jeg har termin i januar. Lykke til med graviditeten!

Skrevet

Nei, det var jeg som regnet feil :-) Ikke bare har jeg fått ømme bryst, men er blitt veldig dårlig i enkel hoderegning også!

Lykke til til deg også! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...