*Mysillen* Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Kan du ikke bare komme nå da...Så kan jeg få denne pp`n overstått og begynne på en ny igjen??!!! ***argh*** Du får max 2 dager til på deg altså....Å er du ikke her da..Så trenger du ikke dukke opp eller.. Er det forstått???????!!!!!!! HØRER DU???!!! Hilsen en som er rimelig lei av tante besøk nå.
titti80 Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Når har/hadde du ikm da?? Er enig med deg; kom ellers så kan den tanta holde seg laaaang unna!!
*Mysillen* Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2006 Kirsty ''''''''''''''' Neida...har ikke testet...ikke har jeg tenkt å gjøre det enda eller...Vet hun kommer....føler det titti80 '''''''''''''' Jeg har en syklus som varierer fra 28-33 dager ca. Er på dag 31 nå.Har nesten alle tegna på at hun er like om døra nå...( skikkelig ømme/vonde pupper og kviser.) Mangler bare smertene i korsryggen...Å de kommer rett før tanta ringer på døra..
Erle85 Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 ringer din på døren?? min bryter seg inn:( Håper hun har vett nok til å holde seg unna denne gangen!
*Mysillen* Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 Jeg bruker å ha døren låst..Derfor ringer hun bestandig på.. Men det blir jo en kamp for å holde henne ut av huset uansett da.. En gang så kom hun inn vinduet i 2.etg når hun så at døren var låst.. Så hun er slu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå