Gå til innhold

Litt bekymret her... eller egentlig veldig....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i 11.uke og i morges da jeg tørket meg etter dobesøk var papiret litt oransje-rosa, omtrent som det blir helt, helt i begynnelsen av en menstruasjon. Det må vel være blod som lager sånn farge? Og blod er veldig skummelt, synes jeg... Ringte legen min og de sa jeg måtte avvente og se, at jeg skulle ta det med ro og at det ikke var noe som kunne bli gjort på dette tidspunktet. Det var samme farge neste gang jeg gikk på do, men nå er det vanlig igjen. Noen som har erfaring med dette? Har jeg grunn til å bekymre meg? Lurer på om det er begynnende spontanabort og evt hvor lang tid en sånn prosess tar. Sukk... Blir så sliten av å bekymre meg. Har så lyst at dette skal gå bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Tror det er veldig vanlig med litt små blødninger i de første mnd i svangerskapet. Men jeg ville tatt det med ro, og slappet masse av! Masse lykke til til deg! Går nok bra anonym!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha vært oransj-rosa utflod da? Antakelig bør du ikke bekymre deg i det hele tatt, men jeg skjønner reaksjonen din. Du får legge deg på sofaen og hvile:)

 

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt sex det siste døgnet da? Da får man av og til sånn rosa utflod og det er helt vanlig.

Hvis ikke, så tror jeg ikke du skal bekymre deg uansett, det er veldig vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet. Og det var jo så lite og. Fortsetter det, så kontakt lege og forlang ul, for å berolige deg selv.

 

Jeg har blødd hele tiden, deriblant en styrtblødning, og var til ul i dag. Spiren hadde det kjempefint og danset rundt der inne. Er 10 + 4 i dag.

 

Du har helt sikkert ingenting å bekymre deg over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ikke du skal sitte hjemme og bekymre deg, ring sykehuset og spørr om de har tid til en ul.. det gjorde jeg da jeg blødde litt, men ikke mye... det ende ikke godt for meg devserre, selvom legen hadde en god følelse og hcg steg,,,,,,,,,,, få mdet du har krav på, du blir jo helt gal av å lure... god sjanse for at alt er bra, men det er ikke noe du skal sitte hjemme å lure på..

lykke til vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...