Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 brukt 16 ganger. tilbakestilt og er som ny selvfølgelig. koster 3425,-ny ønsker *bud
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 er det det samme som lady comp??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 nei,er ikke helt det samme.. vet ikke så mye om denne lady compen jeg da
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 kan du forklare hvordan den fungerer??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 ja,selvfølgelig kan jeg det =) man blir vekt av pearlyen,for så å ta tempen. tempen blir lagret og en pil viser rødt,gult eller grønt. hver farge betyr noe. om du er fruktbar osv... viser pilen på alle er man gravid... tror (om jeg husker rett),så kan man bla tilbake de siste 99dagene å se på tempen.. den spør også om mensen,som man godkjenner/ikke godkjenner... bare spør om det er noe mer du lurer på.. ellers så står det nok mye inne på buenaventura.no også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå