Gå til innhold

Tilbake fra min 3. ul:)


ormeynglet

Anbefalte innlegg

Jeg har blødd ofte og mye hele svangerskapet, og hadde i dag min 3. ul allerede. Spiren har det kjempefint! Vinker og tar salto der inne, og vet ingenting om mors mange bekymringer.

 

Jeg har tidligere hatt en blodansamling som har blødd, men nå vet de ikke hvorfor. Ble satt opp igjen til ny ul i uke 12, bare for en ekstra sjekk, og så ser dem visst mye mer da.

 

Ifølge mine beregninger er jeg 10 + 4 i dag, men ifølge legen var jeg 10 + 6. CRL var 3,88, og hjertet slo og bevegelsene var fine. Følger min opprinnelige telling så lenge, så jeg er sikker når jeg hopper over til 2. tri.

Måtte bare dele dagen med noen, har vært en blandet fryd hele graviditeten så langt, men det er virkelig verdt alle bekymringene når man ser de der inne.

Jeg trodde ikke det var mulig at alt fortsatt er bra så mye som jeg har blødd hele tiden. Nå tror jeg faktisk mer og mer at denne karen har tenkt å klamre seg fast, og kommer til å bli med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det:)

Ja, begynner å tro på at den har bestemt seg for å være der;)

Men, tror han må få høre det litt når han kommer, for makan til uro han har laga for mora si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...