babygullz <3 vilde Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 jeg fikk TR 26 juli (skulle egentli hAtt den 19ende om jeg har 32 dager syklus, eller den 16ende om jeg har 28dager syklus....tror jeg har 32 dagwer syklus nå) ble ferdig med TR 31 juli noen som vet når jeg skal ha El sånn ca da? jeg er usikker på om jeg har 28 eller 32 dager syklus, men tror d er 32.
titti80 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Siden det virker som om du har ustabil syklus, så vil jeg anbefale å begynne å bruke el-tester fra dag ti etter første dag med mensen. Da finner du din el-dag og den varer inntil 48 timer. Men lurest å hoppe i halmet innen 24 timer. Kjøp cb sin el-tester (digitale) Annbefales! Lykke til!
babygullz <3 vilde Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2006 okei... men vi har sex annenhver dag..d er først denne pp vi har begynt seriøst med dette. di andre pp har vi hatt 3 og 4 dager mellom hver gang..liksom ikke gått helt ordentlig inn for det. men d gjør vi denne pp. tror dere d er nok med annenhver dag? eller burde vi kansje ha hver dag rundt el pluss di annenhver dag utenom??har hatt sex fra dag 1 jeg ble ferdig med tr...
titti80 Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 De sier jo at disse svømmerne kan leve oppi der i tre dager, så hver tredje dag bør holde. Men mange har oft annen hver dag... Bør starte noen dager før el... Og så må dere ikke stresse med å bli gravid, ta det med ro og kos dere med tanken. Se litt på klær og utstyr ol, men for all del ikke stress!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå