Gå til innhold

Kan det virkelig være mulig..........

Anbefalte innlegg

........ at jeg er gravid!

Som jeg skrev i et innlegg før helga var jeg så glad for at det så ut til at jeg begynte få stabil syklus av metforminen. Da skulle mensen kommet i helga. Jeg hadde/har typiske tegn på at mensen kommer (ømme pupper, murring, småhissig og uren hud), men den kommer jo aldri! Først blir jeg bare irritert fordi jeg kanskje ikke har fått noe styr på syklusen likevel. Men så er det jo alltid et lite håp om at det kan skyldes noe annet. Har prøvd og bare skyve det bort, for det har skuffet meg så mange ganger. Dessuten trodde jeg vi hadde missa sexen akk ved el, men hadde jo noe både før og etter, så... Til slutt måtte jeg bare ta en test på morgenen i dag, og så kom det jo faktisk en svak strek etterhvert! Så nå er jeg litt i fistel her. Tenker at testen må være feil. Var en quick respons og har hørt litt ymse om dem. Det stod veldig tydelig at man ikke måtte vente mer enn 5min før man leste av resultatet. Streken kom litt etterhvert, men er ganske sikker på at det var under 5min. Den var ganske svak også, men tydelig farge på den.

Nå har jeg bestilt clear blue fra nettet, for de har bare denne QR på apoteket her. Så får jeg bare vente et par dager før jeg tar noen nye tester. Lar meg ikke få lov og håpe på noe før jeg forhåpentligvis tester flere positive tester.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5840507-kan-det-virkelig-v%C3%A6re-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg litt babystøv og ønsker deg lykke til! *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Tusen takk!!

Venter på disse andre testene i posten. Håper de kommer snart. Skulle ta 2-4 dager, så før helga har jeg de hvertfall. Har nå ikke antydning til tanta, og det prikker og stikker i puppene og noe som skjer "der nede", så begynner egentlig å bli litt overbevist på at det er riktig. Men tør ikke håpe for mye før jeg har testet mer. Vente, vente..... Det er kjedelig det!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...