Dolly Duck Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Heisann!! Leste nettopp din fantastiske historie hvor alt endte svært godt. Er kjempeglad på dine vegne. Men tenkte på en ting: Hva i all verden har legene gitt deg som forklaring på hva som skjedde?? Kan det ha vært en tvilling? Håper ikke jeg spør om noe du absolutt ikke hadde lyst å tenke på, men jeg ble så forferdelig nyskjerring. Din historie er akkurat lik min, med "tennisballen" og det hele, bortsett fra at jeg ikke har sjekket om jeg fortsatt er gravid... noe jeg tviler sterkt på altså...=) Ønsker deg alt godt!! :-)) Deilig å lese en så positiv historie!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5840380-mamman-til-noah-og-spiren/
mamman_til_Noah_&_veslegutt! Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 hei spire på vei! helt ok at du spør! da jeg hadde den første store blødningen sa legen at det var vanskelig å si noe om i hvorfor det skjedde. så tidlig i svangerskapet er det veldig vanlig med blødninger og de kommer av forskjellige årsaker. men hun nevnte da dette med at det kunne ha vært en tvilling. jeg tror - hvis det har vært to - at jeg evt mistet den andre da jeg hadde den siste store blødningen, pga "golfballen". da jeg så den, så trodde jeg virkelig at alt håp var ute. var 100% sikker på at jeg mistet. for da den hadde kommet ut avtok smertene veldig. vet ikke om det er vanlig ved spontanabort da. (noen som vet?) sist hadde jeg jo ma og ikke smerter i det hele tatt. legen sa også at det var vanlig med blødninger når morkaken festet seg i livmoren. jeg spurte da om det var vanlig å blø så mye som jeg hadde gjort (det fossa), og om det var vanlig å ha store smerter. det var ikke vanlig med noen av delene... så gudene vet egentlig hva som har skjedd. bare spekulasjoner. jeg fikk ultralyd ganske sent etter blødningene, så der kunne de ikke se spor etter blod engang. innbiller meg at det er lettere å se hvor blødningen kommer fra dersom man får ultralyd med en gang etter blødningen. når var det du hadde blødningen din? hvordan er det med graviditetssymptomer? du virker jo ganske sikker på at du har abortert, men det var jo jeg også... kanskje du burde sjekke for sikkerhets skyld? uansett så tror jeg det er lurt å få en legesjekk, i tilfelle ikke alt har kommet ut. har hørt om slike tilfeller før. ikke for å uro deg, men tror jeg ville ha gjort det selv. lykke til! klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5840380-mamman-til-noah-og-spiren/#findComment-5847195
Dolly Duck Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2006 Så hyggelig at du tok deg tid til å svare! Jeg begynte å blø voldsomt på torsdag, og fikk "tennisball" på lørdag... Var på sykehuset til sjekk i dag og nesten alt var ute. Jeg blør fremdeles ganske kraftig. Så jeg er ikke gravid lenger. Puppene er fremdeles bitte bittelitt ømme, men det er ikke så rart, jeg gikk opp to bh-størrelser på et par uker, så de bruker vel litt tid på å gå tilbake til start :-) Vi har ikke tenkt å gi opp, og fortsetter prøvingen så snart blødningen er over. Legen min har nå startet prosess med utredning siden vi ikke har verden beste tid (er nesten 41), så jeg er spent på hva det er som gjør dette tullet (to aborter er to for mye uansett!) Ønsker deg iallefall masse lykke til! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5840380-mamman-til-noah-og-spiren/#findComment-5851096
mamman_til_Noah_&_veslegutt! Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 det var trist å høre. vet veldig godt hvor vondt det er å miste, så jeg kan ikke annet enn å sende deg en stor trøsteklem og ønske deg lykke til vidre! veldig positivt at du får utredning nå da! er ikke over alt man føler at man blir tatt så på alvor, så her er du nok heldig! tusen takk for det. føler meg ikke helt trygg enda, men ønsker selvfølgelig veldig at jeg klarer å bære barnet helt frem! må få vite hvordan det går med deg da! lykke lykke til! klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5840380-mamman-til-noah-og-spiren/#findComment-5854522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå