Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det slik, og jeg har fått påvist bekkenløsning. Legen min trykte på skambenet-HARDT-og spurte om det var vondt. Og det var helt forferdelig vondt. Ja, dette er bekkenløsning ja. Så vridde hun på bekkenet, og etterpå har jeg hatt enda vondere. Det kjennes ut som at underlivet(både rygg og nederst i mage) vrir seg.

Gjorde hun det første gangen du fortalte om smertene?jeg var hos legen idag,fortalte han at etter 2 timer på jobben får jeg smerter,klarer ikke å bøye meg og har vanskeligheter med å gå opp trapper ol. Han gjorde ingen undersøkelser,fikk kun sykemelding..

Det var en vikarlege jeg hadde. (Ganske nyutdannet tror jeg) Har aldri blitt gjort dette med før, og det var forferdelig vondt. Min vanlige lege bare spurte hvordan jeg kjente det, og sa ut fra symptomene at dette var bekkenløsning. Bedre det i grunn. Er sykmeldt jeg også ja. Har så vondt enkelte dager at jeg sliter med å gå.

Ok,ja det beste er nok å være hjemme. Har du blitt sendt til fysoterapeut,eller er ikke det vanlig? Har smerter når jeg ikke jobber også,men mindre intense smerter. Mer "sliten" smerter på en måte. Hvis jeg sitter i sofaen pleier jeg å legge en pute bak ryggen nederst,det burde du prøve:)

Annonse

jeg trodde også at jeg hadde fått bekkenløsning,men legen sa at det ikke var det.

hun trykket på forskjellige steder på bekkenet.

at jeg det bare var rygg problemer. fikk i allefall 2 uker sykemelding.

men ryggen blir litt mere øm nå som vi kommer lengere i graviditeten.

alt blir litt mere "løst".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...