Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg titter inn fra ass.befruktning (er hjemme i dag og kjeder meg). Sluttet med p-piller for 3 år siden (i auggust 2003) og har aldri vært gravid. Er nå i gang med prøverør og håper det skal gi spire i magen. Er såkalt uforklarlig barnlsø.

:-)

her har vi prøvd i snart 2 år, har ikke el på naturlig vis, har gått på pergo de siste 5 pp, har hatt el da, men vi har ikke fått det til alikevel, skal snart inn på sykehuset igjen, og regner da med vi blir sendt videre for prøverør, har ikke barn fra før, har vært gravid en gang før, men det var utenfor livmoren...

Hei!

vi har prøvd siden November i fjor med full klaff ved første forsøk, mistet i ma i uke 11 og ble gravid nok en gang ved første forsøk (etter ma) men mistet da i uke 10 i Mai, det er tre perioder siden og ikke blitt gravide igjen! men, skal ikke miste motet og prøver til den sitter!!!

Annonse

En EL-test indikerer bare at kroppen forbereder seg på EL. Skal du finne ut helt sikkert o du har EL må du til lege å ta blodprøve. Ei venninne gjorde det. Hun hadde mensen, men ikke EL. Fikke Pergo (og EL), men ble ikke gravid.

Hun er nå gravid med en gutt på 3. prøverørforsøk, så det gikk til slutt!

Takk!

:-)

Hei hei.

Vi er inne i vår 13 (tror jeg, mistet litt tellinga...) Ble gravid i 2.pp, men mistet allerede 5+2. Har en snål følelse at noe skjer nå, men... Venter TR mellom i dag og onsdag. Håpe håpe håpe!!!

Annonse

Har prövd siden oktober 2005. Men har rukket å miste i MA og SA siden den gang. Så nå er jeg tilbake til ventefasen. Har ikke hatt mensen siden oktober, men har blitt gravid allikevel. Så det går ann. Nå vet jeg ikke når jeg har el, for jeg gikk tom for tester, og har ikke kjöpt nye. Så nå venter jeg enten på tr eller graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...