Bøllefrø nr 3 i magen <3 Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Hvor lang tid tar det fra du blir befruktet, til du får positiv graviditetstest? Kanskje et dumt spørmål.. )
Jeenie Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 det sies vel at det går en ukes tid, 14 dager fra eggløsningen iallefall, men det er noen som produserer hcg seint som ikke får positive tester før noen dager etter IKM...
Sørlendingen Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Jeg testet ikke positivt før 12 dager over ikm. Fikk 3 negative tester iløpet av de 12 dagene.....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Egget fester seg ca. 6 dager etter det blir befruktet - og når det har festet seg begynner kroppen å produsere HCG - som er det hormonet som graviditetstestene reagerer på. det er litt forskjellig hvor raskt og hvor mye kroppen produserer av det. Noen får positiv test så mye som 6 dager før iKM og andre kan gå 14 dager over mens og ikke få utslag. Men det tar som regel +/-14 dager før man får positiv grav test. vet ikke om du ble så mye klokere av dette.... Tok det lang tid før du fant ut at du var gravid med Ronja da? Og er det lenge siden?
Bøllefrø nr 3 i magen <3 Skrevet 7. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2006 Ronja blir 2 i november, men jeg gikk på p pillen når jeg ble gravid me henne, så det blir litt vanskelig å sammenligne. Har aldri hatt regelmessig mens. Det er bare 14 dager siden jeg tok ut kobberspialen, så det skal vel godt gjøres at jeg er gravid allerede.. Tusen takk for svar! Klæm
Bøllefrø nr 3 i magen <3 Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 Ronja blir 3, å ikke 2... Hehe.. Går litt fort.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå