Gå til innhold

Noen som har slitet med ma som har kommet helt hit til 2. tri?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke slitt så mye med MA, men hadde en MA i februar. 1 mens senere ble jeg gravid igjen, og nå er jeg halvveis. 20 uker!;-)

Har hatt et vellykket sv.skap før det også, så en "sliter" er jeg ikke, men vondt er det uansett! Ultralyd-legen sa at 1 av 20 sv.skap ender i SA el MA de første 3 mnd, så statistikken er ganske "stygg", selv om de fleste av disse kanskje ikke engang har visst at de er gravide. "Trøsta" får være- så mager den enn er- at det er kroppens måte å si fra om at noe er galt på, så den rydder opp selv.

Lykke til videre:-)

Kjære elinelinea!

Jeg er begynt på uke 27 i dag, og koser meg med en liten gutt i magen. Hadde en ma for snart to år siden, gikk da gravid med tvillinger. Ma en ble oppdaget i uke 15, og jeg måtte føde disse to små.

Dette var en kjempetung tid hvor jeg virkelig så svart på alt som hadde med det å få barn igjen. Jeg og mannen gikk fra hverandre en stund etter og jeg har vært singel en liten stund. Så i fjor i november møtte jeg en herlig mann. Vi ble gravid før vi rakk å snu oss nesten, og nå er vi virkelig lykkelige med lille gutt i magen.

Svangerskapet har gått helt fint! Slet veldig med tunge tanker de tre fire første månedene, var en tung tid med mye blandete følelser. Var så glad for utviklingen i magen, men så redd på samme tid. Men nå er det blitt enklere, kjenner liv i ett sett og tør å tro at alt vil gå bra:) Det er nok litt spesielt å gå gravid etter en ma, i og med aat kroppen på en måte "lurte" deg når du hadde ma en. Man tør ikke stole så mye på kroppen. Samtidig er man nok litt mer påpasselig for alle slags farer. jeg har vært veldig forsiktig med det meste, mange synes nok jeg er hysterisk, men det er min måte å gjøre det på:)

Lykke lykke til! Alt vil gå bra etterhvert, og en dag sitter du her og skriver ned din "solskinnshistorie":)

Stor klem fra tvillingenglemamma som skal bli mamma igjen!

Vet ikke hvor mye du har slitt da, men det er mulig å få det til!

Tusen takk for svar dere:)

Jeg heter ikke Eline Linea, men jeg har vært gravid to ganger, men mistet de i ma, kalte de Eline og Linea var sikker på at det var to jenter!

Er i full gang med prøving etter siste ma i mai, og nå gruer jeg meg litt til neste positive test og hva det kan medføre...trenger bare å vite at det kan faktisk gå bra!!!

Og det ser jeg jo at det gjør, tusen takk!!!

Jaaa! Har nesten ikke gått opp for meg enda! Men jeg er i 2 trimester,å er 16+2!

Jeg har hatt 2 SA i uke 6/7 og hadde deretter 2 MA i uke 11..

Vi har vært gjennom utredning,men ingen ting galt er funnet v hverken meg eller mannen.

Jeg blir ganske lett gravid,heldigvis! Så etter endt utredning i mars bestemte vi oss for å prøve igjen..ble gravid på første forsøk!

Legen jeg var hos på riksen ville jeg skulle prøve Albyl-E og Fragmin (blodfortynednde midler). Så jeg bruker det nå..

Får tett oppgølging m UL,å alt ser bra ut!

Jeg er forøvrig sykmeldt (første dag i dag) da legen på sykehuset ville jeg skulle ta det med ro,å ikke ta noen sjanser...

Masse lykke til,til deg!

Det går helt sikkert bra neste gang!

(Bare spørr om det er noe du lurer på..har desverre litt erfaring med dette temaet her...)

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...