Gå til innhold

lister meg stille inn her :)


fru grim

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Fra og med i dag hører jeg visst til inne her, jeg som har vært så masse å smugtittet på denne siden og bare gledet meg til å få komme inn i "klubben", he he.

Testet positivt i dag tidlig, så er nok ikke mer enn 4 uker på vei, men nå er det i allefall en liten spire i magen! Termin blir 19.04.07, gleder meg masse :)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjon! Jo, det er helt utrolig. Har ikke klart å slutte å skjelve, smile eller "nestengråte" siden i dag tidlig, hodet er totalt kaos, men det er vel slik det skal være :) Lykke til til deg også!

 

(har byttet nick fra Lyst på spire til Har spire i magen :))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:) får vel ønske det velkommen og gratulere deg her og:) Jeg blir her bare i to dager til.. Men tiden går så fort at snart ses vi på 2 trimester...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle velkomsthilsner og gratulasjoner!!! Gleder meg masse til tiden framover, dette har jeg ventet LENGE på, så gleden er enorm :)))))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Velkommen til klubben, jeg har ikke vært så lenge i klubben jeg heller:) Er i min 7.uke og er kjempe glad og spent:) Termin er 29.03.07:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Jeg er også helt fersk her inne, testet positivt i går. Vi har omentrent samme termin jeg og du da ( jeg har 18.april).

Er så glad for at jeg hadde fri fra jobben i dag, har bare gått rundt og koset meg med tanken på at jeg er gravid igjen. Det er en sånn deilig følelse. La oss nyte det i fulle drag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...