fru grim Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Hei alle sammen! Fra og med i dag hører jeg visst til inne her, jeg som har vært så masse å smugtittet på denne siden og bare gledet meg til å få komme inn i "klubben", he he. Testet positivt i dag tidlig, så er nok ikke mer enn 4 uker på vei, men nå er det i allefall en liten spire i magen! Termin blir 19.04.07, gleder meg masse )))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma'n til bitteliten Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 GRATULERER!!! Er det ikke en fantastisk følelse? Lykke til! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2006 Tusen takk for gratulasjon! Jo, det er helt utrolig. Har ikke klart å slutte å skjelve, smile eller "nestengråte" siden i dag tidlig, hodet er totalt kaos, men det er vel slik det skal være Lykke til til deg også! (har byttet nick fra Lyst på spire til Har spire i magen ) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer så mye og velkommen til oss: ) !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer så mye!!! ) Jeg fant ut at jeg er gravid i dag tidlig jeg også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer så mye og velkommen hit:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Hei hei:) får vel ønske det velkommen og gratulere deg her og:) Jeg blir her bare i to dager til.. Men tiden går så fort at snart ses vi på 2 trimester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 7. august 2006 Tusen takk for alle velkomsthilsner og gratulasjoner!!! Gleder meg masse til tiden framover, dette har jeg ventet LENGE på, så gleden er enorm )))) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #9 Del Skrevet 7. august 2006 Velkommen i gjengen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 7. august 2006 #10 Del Skrevet 7. august 2006 Grattis! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 i vannet:) Skrevet 7. august 2006 #11 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer!! Velkommen til klubben, jeg har ikke vært så lenge i klubben jeg heller:) Er i min 7.uke og er kjempe glad og spent:) Termin er 29.03.07:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 7. august 2006 #12 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer så masse! Jeg er også helt fersk her inne, testet positivt i går. Vi har omentrent samme termin jeg og du da ( jeg har 18.april). Er så glad for at jeg hadde fri fra jobben i dag, har bare gått rundt og koset meg med tanken på at jeg er gravid igjen. Det er en sånn deilig følelse. La oss nyte det i fulle drag!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. august 2006 #13 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå