Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker klangen i dette navnet, og vet at mannen min ville bli glad om vi brukte Einar - det er mye brukt i hans familie. Er allikevel veldig usikker på hvilke assosiasjoner det fremkaller. Litt sånn enkel, halvgammel, keitete gubbe, eller? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JO! Jeg syns Einar er flott, sterkt og som du sier, med en god klang!

For ti år siden var Markus et rart, bibelsk navn, og Anna var noe gamle damer het...

Skrevet

Einar er flott, tradisjonsrikt og sterkt navn. Jeg ser for meg en blond, høy, kjekk kar, med masse selvtillitt, jeg.

Jeg synes det er kult å plukke opp gamle navn, de får en helt annen klang enn alle de "moderne" navn i dag.

Skrevet

Synes Einar er et fint og sterkt navn!! :) Flott navn til en ltien gutt.. Et navn som passer både til små babyer og store, sterke menn;) Kjenner flere som heter det.

Skrevet

Et flott navn :0)

Vurderte det selv, men får jente..

Navnet betyr: ene-kriger, hærmann som står alene = modig

Skrevet

Einar et et flott navn!!

Ikke så mye brukt nå for tida heller!

Skrevet

Min samboer heter Einar, og han er fornøyd med navnet sitt. Sier selv at han synes det var et kjedelig navn når han var barn, men at han er glad han heter det nå. Jeg synes personlig at Einar er et flott navn. Tenker litt i samme baner som mange av dere andre... litt sterk, staut kar, liksom... he he

Skrevet

hm.. må ærlig innrømme at jeg ikke liker det noe særlig. Tenker på en som gikk i klassen min, og han var ekkel... =)

Skrevet

Takk, alle sammen! Da BLIR det Einar;)

Skrevet

yes... jeg får en navnebror... he he

Skrevet

Einar, du er min aller beste venn.

Einar, skal vi to leke litt igjen?

Einar, når du tar på deg cowboyhatt - blir hele gata vår betatt....

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...