Gå til innhold

spist min siste p-pille


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

spiste min siste p-pille(yasmin) i dag, så nå skal vi i gang med prøvingen. gleder meg veldig, men gruer meg litt også. vet jo ikke hvordan det går, evnt hvor raskt.noen andre som har brukt denne pillen, og blitt gravide? hvor fort gikk det? (vet det er veldig individuelt fra person til person, men er bare litt nysgjerrig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :) Jeg ble gravid med datteren min på første forsøk etter p-pille-stopp, nå er jeg gravid igjen, og det tok et år.... så ikke lett å vite det gitt. Tror det viktigste er å ikke stresse og ta ting som de kommer. Lykke-lykke til!!!! Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på Yasmin i mars, fikk heldigvis mens tilbake med en gang etterpå, med relativt stabile sykluser (30-33 dager). Hadde siste mens i midten av juni, og er nå i uke 8. Synes det gikk ganske fort og greit, men dette kan selvsagt variere veldig fra person til person.

 

Lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! jeg gikk også på yasmin, slutta på pillen 5.juni og var gravid allerede i juli.. :P

 

men tror nok det er veldig individuelt altså, så selv om det gikk så fort med meg er det ikke sikkret det går like fort for andre. eller at det tar 1 år for noen at det tar et år for deg.

 

men jeg tror også det er veldig viktig at du ikke stresser for mye med det å bli gravid, jeg var innstilt på at vi kom til å måtte prøve over 1 år så tenkte ikke noe over det i det hele tatt. jeg er ganske sikker på at det var nettopp derfor spiren satt så fort.

 

lykke til da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk to uker for meg etter jeg sluttet, så det kan gå raskt;) Det var for noen år siden, denne gangen brukte jeg spiral, og det tok 9 mnd før den satt. Vanlig kobberspiral om noen lurer....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brukte yasmin i 5 år, slutta å ble gravid med en gang. Rakk ikke en gang å få igjenn mensen:)

 

Testet positiv test 35 dager etter jeg tok siste pille:)

 

Så lykke til:) ha mye sex:)

 

6+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på første forsøk, rakk ikke få mensen :-) Gikk på Yasmin28.

Ønsker deg masse lykke til. Håper dere lykkes like fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Yasmin frem til vi bestemte oss for å bli gravid forrige gang. Hadde en menstruasjon etter at jeg sluttet, så ble jeg gravid, så det gikk ganske fort. Venter nr. 2 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...