Gå til innhold

August: Dette kan vel ikke beibien i magen motstå?


MiniBassen

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg og kooooser meg med en stor kopp bringebærbladte sammen med nyinnkjøpte kanelboller.. Etterpå skal jeg ut i solen og kjøle meg ned med schweppes bitter lemon (som inneholder det fantastiske stoffet kinin) og i kveld blir det nok en runde med god gammeldags elskov.. ; )

 

Tror nok ikke beibien klarer å klamre seg fast vèldig mye lenger når denne dagen er over!! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe :) Hvis du itillegg går en tur, bærer litt tungt, går i trapper og vasker huset er den ungen ute på nullkommaniks!!

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede gått en ganske lang tur og skal straks ut å gå igjen.. Vi bor i et rekkehus med 3 etg. (så trappegåing blir d ganske mye av..). Jeg bar litt tungt for en liten stund siden (hadde vært på butikken og kjøpt schweppes bitter lemon, lunsj og frukt..). Når det gjelder husvasken er jeg litt i tvil.. Lurer på om jeg kanskje skal vaske trappen, for den har loet litt ned den siste tiden.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jo babisen bare ploppe ut av magen din i løpet av natten!! :) Ble litt inspirert så skal gå en tur og kjøpe schweppes jeg også! Så får vi se om jeg tar og vasker litt gulv etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bitter lemon inneholder i alle fall kinin.. Det står med STOOOORE bokstaver på flasken.. Hehe.. : ) Men det kan godt hende at tonic også inneholder det, men det er jo ìkke noe godt!! Bortsett fra i gin da.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...