Gå til innhold

16 egg på uttak i dag

Anbefalte innlegg

Er selvfølgelig fornøyd med det, men er samtidig helt paranoid og sitter med en følelse av at legen kunne ønske det var færre egg fordi da ville kanskje kvaliteten vært bedre. Vi fikk jo ikke høre noe om kvaliteten i dag, de vet ikke det før i morgen, men det er mange rare tanker man gjør seg...

Måtte bli en stund på Riksen etterpå da blodtrykket sank og jeg ble små-svimmel, men er hjemme nå og i OK form. Ingen smerter under uttak denne gangen heller, og magen kjennes fin ut. Crinonen er satt, så det er bare å tvinne tomler til i morgen... *håpe-håpe*

Lykke til alle dere andre!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5839355-16-egg-p%C3%A5-uttak-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra Snøfilla!

De ønska nok det til oss også at det ikke skulle vært så mange. Vi hadde 14. 6 ble befrukta og kjempefornøyd med det.

Håper det går bra med deg denne gangen!

Takk for trøstende ord! Har snakket med Ullevål i dag. Må vente 2 sykluser før vi kan begynne på fryseforsøk. Så nå håper jeg mensen kommer igjen fort :)

Lykke til framover! Blir spennende.

Klem

Heia Snøfilla!

Gratulerer med så mange egg! Håper mange blir befrukta!!! Gled deg over at du har fått ut mange egg, hadde vært verre om det bare var noen få..

Krysser fingrane for deg eg:) Håper du kommeer innom i mårra og forteller kor mange som blei befrukta!

Klem fra ei som snart skal i ilden,

Annonse

Heisann min venn :o)

Dette er jo knallbra!!

Nå skal alle sammen (iallefall gullegget) befruktes og så skal du se at dette går veien :o) Krysser fingre og tær for deg :o)

Jeg skal starte med medisiner (frys) med en gang mensen kommer tilbake! Kanskje et par uker til!! Var SÅ glad for å få begynne igjen så raskt etter SA. Snakket med en kjempekoselig dame i Trondheim, det var godt :o)

Vi snakkes snøfilla-lykke til !!!!

Klemmer fra

Gratulerer!!! Det er jo kjempe bra!! Har tenkt på deg og vært spent på hvordan det går med deg. Jeg har ikke vært her inne så mye. Blir vel litt mer ettersom jeg begynner på sprøyter imorgen!

Ønsker dere all lykke nå!!!! Spent på å lese imorgen hvordan det har gått!! Satser på gullegg nå!!!!

Stor klem

Hei Snøfilla!

Leste i et annet innlegg at eggene ikke var så bra. Du som fikk ut så mange.Jeg håper virkelig at de har utviklet seg til i morgen. Håper du klarer å være positiv litt til. Krysser fingrene for deg at det iallefall er et bra egg der som gjør deg gravid.

Venter på morgendagen og håper på positive tilbakemeldinger fra deg.

Stor klem fra

Hei... jøss da, leste dette nå, har ferie serru og ble så utrolig glad..

Så du har kommet så langt nå, hmmm ja dette er jo bare utrolig spennende, og så herlig!!!!!!!!!!! jeg krysser alt for deg og denne gangen må det bare gå bra, for dette fortjener du så sinnsykt..... stoooooor klem

hei,

saa bra at du fikk masse egg.

jeg brukte eggdonor, og hun hadde 19 egg, og legen sa ingenting om at kvaliteten hadde blitt bedre om det var faerre egg. Vi hadde IVF satte inn to egg, begge tok men mista den ene. Den andre er naa 18 dager, og vi har 8 embryoer av kjempe god kvalitet paa frys, om vi vil prove igjen.

Poenget mitt er, at det kan vaere helt topp kvalitet selv om det er mange egg, det var det med oss.

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...