førstebarn77 Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Hei! Jeg var hos jordmor i forrige uke,uke 36, fikk da beskjed om at hode hadde festet seg og jeg var meget klar for fødsel... Er nå 36+5dager, er det noen som har opplevd at de har født før tiden når hodet er festet og alt er modent???
mamma til fire små Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 her hadde hodet festet seg i uke 33. har 2 dager til termin. jm til meg sa at dette ikke hat betydning for når han kommer ut..vet ikke det med modninga da..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 på 1.gangs fester det seg gjerne flere uker før, mens med flergangs ofte ikke i det hele tatt før fødsel. tror du får til termin hvertfall, om ikke før?!=)
førstebarn77 Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2006 Takk for svar!! Jeg kan jo håpe hun kommer litt før, men har veldig mye å ordne ennå. Mens termin 20 august, UL termin 01.sept..... )
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Hos meg hadde hodet festet seg i uke 35, og jeg er nå 7 dager over, og ingen tegn til noe som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå