Gå til innhold

Hvordan går forholdene deres jenter, merkes hormonene??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke det kan være lett for gutta å ha en gravid dame, mitt humør svinger veldig allerede, er liksom i min egen verden og tenker på dette som skal skje.Jeg griner lett og aner ikke hvorfor, sex livet er vel heller ikke på topp. Håper dette er for en periode: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. Det er vel ikke riktig å bare skylde på hormonene? Tror mange gravid jenter blir svært selvsentrerte og glemmer at de er i et forhold som må pleies.

 

Husk at spiren i magen kan ikke unskylde alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så sikker på at alle er så fryktelig selvsentrerte, husk at graviditeten er forskjellig fra person til person! Da jeg fikk mitt første barn hadde jeg et flott svangerskap, og var i veldig fin form. Nå er jeg i uke 10 og har vært dødstrett siden uke 4, ikke lett å ha overskudd til sex og kos da. Selvfølgelig må man ta seg sammen inni mellom, men jeg tror også at det er viktig å snakke med sin kjære om hvordan man har det, og også spørre hvordan han har det. Viktigst: ta vare på dere selv, det er så sinnsykt mye som skjer i kroppen! Ikke rart vi blir slitne heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positivt svar: ) Er vel litt feil å dømme alle jenter for å være selvsentrerte, jeg vil iallefall ikke beskrive meg selv som det, men trøttheten har tatt heilt overhand på meg til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også være trøtt, men jeg lar det jo ikke gå ut over mannen min av den grunn. Det er lov å ta hensyn til andre selv om man er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis har de fleste av oss menner som heldigvis har stor forståelse for at vi er slitne og i dårlig form. (For de av oss som er det) Så hvis vi er åpne om det og beklager for de at vi rett og slett ikke har overskudd, hvis det er der det ligger, så tror jeg nok at de forstår det veldig godt. Jeg tror at det å holde mannen utenfor tankene våre og bli innesluttet og fraværende gjør ting fort værre for oss. Jeg sier det rett til han; "sorry men akkurat nå orker jeg ingenting -håper det snart blir bedre..." (eller no sånn..)

Når jeg kommer fra jobb i fem tiden er jeg rett og slett utslitt... Men han kysser meg på magen og begynner på middagen. Mitt råd for å få forståelse og støtte er å involvere de og være åpne. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet går bra,vi har begynt å vent oss til tanken på at vi skal bli foreldre,for det var ikke akurat planlagt.

 

Ellers så merkes det litt på at jeg er kjempetrett kl ti/elleve på kvelden.

Griner litt lettere,og kan le av ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes synd på kjærstn min jeg, humøret svinger veldig og alle følelsene er på utsiden. jeg griner av ingenting, jeg er livredd for alt som skal skje med kroppen for jeg har ingen å prate med som går gjennom det samme som meg eller har gjort det. så det går nok litt utover han. men til deg "anonym" som påstår at vi er bare selvsentrerte, kanskje det gjelder deg? er på seg selv man kjenner andre heter det..

 

jeg for min del er ikke selvsentrert i det hele tatt, jeg er veldig klar over at dette må være tøft for samboeren og jeg prøver så godt jeg kan å ikke la det gå utover han. nå har han full forståelse for at ting er som de er, og han støtter meg veldig godt opp. og han vet veldig godt at jeg tenker mye på han nå og hvordan han opplever denne graviditeten.

 

han tar egentlig det hele med knusende ro, til og med det at vi ikke har hatt sex siden vi fant ut at jeg er gravid. så ja, forholdet vårt går veldig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner og griner, og bekymrer meg støtt og stadig og han må ofte trøste og si at alt kommer til å bli bra. Sexen er super, like bra som alltid, der er det ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ikke det er heilt lett for gutta når hormonene spretter opp og ned....griner ofte for ting eg ikke hadde grått for vis eg ikke var gravid!! men forholdet går bra, vi prøver å være storsinnet med hverandre. Er veldig sliten og har egentlig ingen overskudd til noe og blir lett irritert..men tar meg sammen litt! det har vært litt dårlig med sexen til nå p.a.g ingen energi å overskudd....men nå begynner det å komme seg igjen=) Må ta meg litt sammen og ta vare på hverandre vettu=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går vi rundt som noen spørsmålstegn begge to.... :-)

Har vært gravid to ganger før - begge gangene med ekstrem kvalme, humørsvingninger, vondter her og der - fra dag en .....

Denne gangen bare går jeg rundt og smiler... har masse energi til prosjekter jeg ikke har kommet i gang med før i sommer, og mannen tør nesten ikke puste om morgenen før han hører mine trøtte gjesp og "go`morgen, kjære er du like lite kvalm som meg i dag og ????"

Hehe... dette går jo som smurt !!!! JEg er bare overlykkelig.....*tre bank i bordet* " tvitvi"......

Føler VIRKELIG med alle som ikke har fått samme type/mengde hormoner å takle i hverdagen :-)

Trøst - det går over :-)

Klem, TussiLussi 6 uker og 4 dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare føler alt er kjipt,vet ikke om jeg vil dette lenger.det er ikke planlagt og jeg er skikkelig i tvil. og jeg orker ikke kjæresten min for tiden.hakker på han og vil helst bare være i fred med min datter fra tidligere.håper det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...