Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 men her er den i hvert fall! Begynte avvenning på natt til fredag. Her kommer natt for natt: Første natt: Våken kl 10, vanskelig å roe. Ga vann,smokk,kos. Tok han ikke opp. Roet seg etter en god stund. Våknet kl 00.30, lot han gråt 10 min, fikk vann og smokk, roet seg. Våknet kl. 03.00, lot han gråte 10 min, fikk vann og smokk, roet seg. Våknet kl 04.40, samme prosedyre, men roet seg ikke. Grein til 05.25, roet seg til slutt og sov til 07. Andre natt: Våken kl 00.00 da vi la oss. Lot han gråte 10 min, fikk vann og smokk, sov til 06.30:) Tredje natt: Våken kl 02.40. Lot han gråte, fikk vann og smokk, sovnet og sov til kl 06.30:) Så natt til i dag la jeg meg inn i senga igjen (har bare ett soverom, så pappa'n har tatt gutten om natta mens jeg har ligget på sofaen). Var våken to-tre ganger. Ga han vann og smokk, lot han grine litt og sovnet. Så nå har jeg ikke ammet han om natta på 4 netter:) Håper snart han sover helt rundt:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5839019-lovte-jo-oppdatering-p%C3%A5-avvenningen-men-glemte-det-visst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintCondition Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Heihei! Fint å høre det går bra å natt-avvenne! Vi forsøkte vi også, men lillesnupp våknet ruindt 4 hver natt og BÆLJET etter mat, og var tydelig sulten. Da hadde hun fått nattpupp rundt midnatt i tillegg... Hun blir snart 7 mnd. Hvor gammel er gutten din, og hvordan ser dagene ut sånn mat-messig? Tror ikke jenta mi spiser nok fast føde om dagen enda jeg, rett og slett...får ikke i henne stort, litt grøt, litt brød...ikke noe fruktpuré, ikke noe middag. Suger til meg alt jeg kan få av tips Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5839019-lovte-jo-oppdatering-p%C3%A5-avvenningen-men-glemte-det-visst/#findComment-5843218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå