Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Er det noen mat/drikkevarer dere holder dere unna nå mens dere prøver? Hva har dere hørt at man skal holde seg unna om man vil bli gravid?
Dyne&Pute Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg spiser det jeg vil under prøvingen.. Har prøvd en stund nå, og skulle jeg passet på alt som man skal/ ikke skal spise, så tror jeg at jeg hadde blitt gal.. :-) Når jeg en gang blir gravid, da skal jeg passe på hva jeg spiser.. :-) Så jeg lever som normalt..
titti80 Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Jeg er enig med ღsessan83ღ 16pp, men prøver å være flink til å spise sunt og ha normal kost. Mindre inntak av brus. Og mer vann.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Kutt ut cola/cola light, Pepsi osv. Kaffe, alkohol og sigaretter er fy-fy, ellers kan du leve som normalt!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Jeg kutter ned på stivelse...har nettopp funnet ut at insulin resistanse kan gjøre det vanskelig å bli gravid...så stivelse er ut! Jeg spiser lav karbo og håper det vil gi resultater (nettopp begynt)
varg veum Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 ehh bare alkohol.. mellom el og ikm...Og Begreneser kaffeinntaket..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 driver med det samme som kirsty-16pp her...håper håper
Flippa m Frida Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Jeg har ikke kuttet ut noe som helst, lever heeelt som normalt. Er enig i at jeg skulle blitt gæren; først kutte på masse mens man prøver, og det begynner å bli lenge får min del, også kutte masse mens man går gravid, for SÅ å ikke spise diverse mens man ammer... (Minn meg på hvorfor jeg går gjennom dette egentlig ???....) Det eneste jeg har sluttet med er cumshots.. He, he... Men det er ikke akkurat noe tap... For meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå