Gå til innhold

Hva holder dere dere unna? (mat å sånn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen mat/drikkevarer dere holder dere unna nå mens dere prøver? Hva har dere hørt at man skal holde seg unna om man vil bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser det jeg vil under prøvingen.. Har prøvd en stund nå, og skulle jeg passet på alt som man skal/ ikke skal spise, så tror jeg at jeg hadde blitt gal.. :-) Når jeg en gang blir gravid, da skal jeg passe på hva jeg spiser.. :-) Så jeg lever som normalt..

Skrevet

Jeg er enig med ღsessan83ღ 16pp, men prøver å være flink til å spise sunt og ha normal kost. Mindre inntak av brus. Og mer vann.

Skrevet

Kutt ut cola/cola light, Pepsi osv. Kaffe, alkohol og sigaretter er fy-fy, ellers kan du leve som normalt!

Skrevet

Jeg kutter ned på stivelse...har nettopp funnet ut at insulin resistanse kan gjøre det vanskelig å bli gravid...så stivelse er ut! Jeg spiser lav karbo og håper det vil gi resultater (nettopp begynt)

Skrevet

ehh bare alkohol.. mellom el og ikm...Og Begreneser kaffeinntaket..

Skrevet

driver med det samme som kirsty-16pp her...håper håper

Skrevet

Jeg har ikke kuttet ut noe som helst, lever heeelt som normalt. Er enig i at jeg skulle blitt gæren; først kutte på masse mens man prøver, og det begynner å bli lenge får min del, også kutte masse mens man går gravid, for SÅ å ikke spise diverse mens man ammer...

(Minn meg på hvorfor jeg går gjennom dette egentlig ???....)

Det eneste jeg har sluttet med er cumshots.. He, he... Men det er ikke akkurat noe tap... For meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...