Gå til innhold

Teit spørsmål...

Anbefalte innlegg

....men, blir noen av dere kvalmne av all bevegelsen inni magen? Det høres skikkelig teit ut, men hun har begynt å bevege seg ekstremt mye i det siste, og plutselig sliter jeg med kvalme og sure oppstøt. Jeg forstår ikke dette jeg:) Jeg blir ofte kvalm rett etter at hun har hatt et 'show' for meg, derfor kan jeg også koble kvalmen til hennes bevegelser. Er ikke det litt sykt da? Jeg blir kvalm av noe som er så fantastisk??????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5838646-teit-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he... jeg har aldri blitt kvalm, nei ;-) Kanskje ho sparker deg i mellomgolvet, da kan man vel bli litt kvalm, men ho er vel ikke så langt oppe ennå. Her blir det nesten litt mye sparking noen ganger, får jo ikke konsentrert meg om noe anna, det sparker jo HELE tida. (Jeg klager egentlig ikke altså, syns sparkinga er koselig, men jeg klarer nesten ikke å jobbe samtidig...)

Hei! :)

Jeg har ikke blitt skikkelig kvalm, men litt "småurven" har jeg blitt innimellom. Jeg tror kanskje det har noe med at det er uvante bevegelser for kroppen og balanseorganet oppfatter dette, og som igjen fører til at man blir kvalm. Satser på at det bare er en vanesak! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...