Gå til innhold

Kafè med eks'en...

Anbefalte innlegg

Jeg skal på kafè med eks'en min om en time. Har litt rare følelser angående han egentlig. Forholdet var aldri seriøst, men det hadde potensiale til å være det, hadde det ikke vært for at han flyttet til København.Æsj, jeg klarer ikke forklare hva jeg mener. Jeg vil selvsagt være sammen med samboeren min som jeg elsker og venter baby med, men jeg har alltid lurt på om det kunne blitt noe mellom meg og min eks...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5838557-kaf%C3%A8-med-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes sambo det er helt greit at du går på cafè med eksen....?

Jeg hadde hatt en uggen følelse i magen om min sambo hadde gått på cafè med sin eks.. for hvorfor i all verden skulle de gjort det, liksom...? Jeg hadde nok ikke nektet ham å gjort det, men jeg hadde ikke skjult at jeg ikke likte det.. og i disse gravidetider er jeg enda mer sårbar på ting som dette enn ellers..

Men du sier dere har gjort det før og sånn, så da er det vel ok for din kjære... og da må du kose deg på cafè! - men ikke filosofer for mye.. det bare forvirrer.. ;-)

Joda, samboeren min vet jeg skal på kafè med han (sambo går selv en del på kafè med sin eks). Det er bare alle disse hormonene da, i tillegg er jeg kjent for å over-filosofere alt, hehe:) Det blir sikkert en helt uskyldig kafè-tur tenker jeg:)

Annonse

Uff, nei. Jeg lurer på om det hadde blitt noe om han hadde blitt her, men nå er jeg på et helt annet sted:) Her finnes null tvil om at jeg er med mannen jeg vil være med, men man kan jo ikke la vær å reflektere over hvilke valg man hadde tatt viss en liten ting hadde vært gjort annerledes. (historikeren i meg kaller det refleksiv historie, som å tenke på hvordan verden hadde sett ut viss 1. verdenskrig aldri hadde skjedd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...