Gå til innhold

Oktober: Fikk augustbaby i stedenfor!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer med jenta! Godt å høre at det ser bra ut! Håper det går bra med dere! Skummelt at morkaka løsnet, det har jeg ikke hørt om før. Hvordan merket du det? Vet du hvorfor det skjedde?

Klem

Vet ikke helt hva jeg skal skrive; men klarer ikke la være å sende noen ord til deg og dine i det dere gå igjennom nå!

Det var jo fryktelig tidlig, men ha tillit til at legevitenskapen klarer å behandle så tidligfødte barn på en utmerket og sikker måte! For 20 år siden - da min søster fødte sin datter ti uker før tiden av samme årsak som deg - sa de også at hun og mannen skulle være glad for at det var en jente; jentepremature er visst sterkere og tøffere enn guttebabyene.

Også positivt at den lille prinsessen deres allerede har lagt på seg og at alt ser bra ut nå. Det vil sikkert komme stunder der dere synes alt ser grått ut, men datteren deres vil bli litt sterkere for hver dag som går!

Sender dere alle sammen mange gode, varme tanker og lykkeønskninger.

Annonse

Nå har jeg byttet nick, for jeg har jo ikke jente i magen lenger.

Jeg begynte med rier og etterhvert blødninger natt til onsdag, så vi ringte føden, ble henta i ambulanse, og rett inn på undersøkelse, og videre inn til ks. Merka vel egentlig ikke så mye annet enn at det gjorde fryktelig vondt i magen og ryggen + riene da.

Men for all del, ring til føden en gang for mye enn en gang for lite. Er det noe dere lurer på så ta kontakt med fagfolk, ikke stol på andre.

Hadde dette gått litt lenger hadde jeg ikke sittet her som mamma nå.

men nå må jeg gå å pumpe meg, før det bærer av gårde til sykehuset, og jenta mi!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...