Gå til innhold

Torjus (håper på flere svar enn på BIM)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Liker det veldig godt, og så kan det være litt oppkalling etter andre litt kjipere Tor-navn i familien, men er det i ferd med å blir poppis? Kurven peker til himmels, men flater den ut, eller når den Sander-høyder? Hva tror dere?

Og er det noen som har formeninger om hva slags "type" navn Torjus blir? Vestkantsoss, østkant, "alenemor", ramp, kjempealminnelig eller noe helt annet?

 

Selv om vi liker Torjus, vil vi helst ikke at sønnen vår for andre skal kategoriseres som hverken en Preben, Kevin eller Robin, hvis dere skjønner hva jeg mener?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

 

Jeg liker Torjus navnet veldig godt. Selv om navnkurven peker rett til himmels tror jeg du kan tygt velge det uten å måtte risikere å ha 3 andre Torjuser i f.eks samme klasse. Torjus navnet utstråler trygghet, styrke og manndighet. Jeg tror det er et navn som folk vil forbinde med noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et kjempefint navn jeg:)

Tror ikke det kommer til å bli sånn kjempepoppis ala Sander, Marcus og Matias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supermum01

Tror Torjus er et vestltandsfenomen..? Kjenner ingen som heter det, men har hørt navnet bl.a. på Stavanger-kanten. Forbinder det absolutt ikke med Preben, Kevin eller Robin eller noen av de navnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...