Gå til innhold

Lucky7

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heldig du er som venter ditt 7.barn.Eg kjemper for at mitt 7.barn skal klamra seg fast.Har no nettopp gjennomgått min 3.SA i denne omgang,mellom mine 2 yngste gutter hadde eg 2 SA,altså tilsammen 5 SA med min nåværende mann.Utanom desse 2 guttene på 2 og 4 år så har eg ei fosterdatter i dette ekteskapet.I mitt forrige så har 3 gutter og 1 jente + ei adoptert jente.Som du ser så er det visst gutter eg er ekspert på,jenter må eg visst få på andre måter.Men sidan eg har klart å føda ei jente frå før av så må eg nok innrømma at det hadde vore kjempe koseligt å avslutta med ei jente til.Min mann har 3 jenter frå forrige ekteskap,så det skulle no væra eit ørlite håp om at det skulle gå,har du nokon gode jentetips ha ha....Men eg har som sagt og problem med å få spirene mine til å klamra seg fast for tida,skal ta nokre blodprøver i slutten av mnd for å kanskje få ein grunn.Eg har og litt hastverk med å få det siste barnet mitt,eg blir jo 43 år i neste mnd.Mi bestemor var forresten 49 år då fekk sistemann,men eg trur ikkje at eg vil overgå ho.Mine 8 barn er forresten frå 22 år og ned til 2 år.Kan eg få spørja deg om alderstrinna på dine,og om du har jevnt fordelt med gutter og jenter,berre litt nysjerrig.Ja veit du at eg og har fått ganske så mange spydige kommentarer om min barneflokk,og spesielt ifrå min nærmeste familie.Dei veit tydeligvis ikkje ka ein ressursgjeng me er,ensomhet finnes ikkje her i huset....

Håper at du gidder å svare meg,hadde vore kjekt det....Eg er forresten ifrå Bergen.

Mvh GIH

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...