Gå til innhold

Slitsomme morgener??


en liten i magen

Anbefalte innlegg

Er det flere her som synes morgenene er trå? Jeg gruer meg nesten til å stå opp, er så slapp og trøtt, mye styr med magen den første timen. Jeg må nesten ha et par timer å " komme meg på" før eg orker å starte dagen. Slitsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler akkurat det samme. Har vært det i noen uker nå. Helt forferdelig å komme seg opp uansett hvor tidlig jeg legger meg og hvor mange timer jeg sover. Det sies at det er enklere å komme seg opp når det er lysere opp, men jeg har aldri vært så trøtt som jeg har vært denne sommeren. Og ja, det har vært slitsomt.

Føler altså med deg..håper det bedrer seg etterhvert for oss begge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! "Godt" å høre at det er flere som føler det slik, hører liksom om så mange som er i topp form hele tiden: ) Lykke til videre!

Hvor langt er du på vei forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar på mitt innlegg også! Som du sier så hjelper det på å høre om flere som har lignende sympomter o.s.v.

Har heldigvis sluppet unda kvalmen foreløpig da, men føler meg absolutt ikke i knall form fordi akkurat..utrolig trøtt og fullstendig mangel på energi. Nesten skremmende tom for energi, men det får nå være så lenge jeg har sluppet unda kvalmen. Må jo føle litt på kroppen at noe er på vei, hehe..

Tusen takk for det og lykke til du også!!

Er i min 6. uke nå..enn du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+6 i dag, så da er me jo ganske ligt da: Har termin 30 mars. Har litt kvalme, men heldigvis ikke av den værste sorten, gleder med så utrolig til desse ukene er gått d sier vel desse mnd er værst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen anslo terminen til 5.april til meg, så da er vi nå ganske likt ja. Litt kvalme har jeg også, men jeg vet at det kan være verre liksom, så jeg prøver å ikke bry meg så mye om det.

Gleder meg også utrolig til oktober kommer og faren for spontanabort er nesten null og kanskje magen begynner å vises litt.

( Selv om jeg har nå nok mage fra før men,hehe...)

Gravidmage liksom..hehe...c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja håper ukene flyr, synes det skal bli så herlig å kunne si det til folk jeg, utrolig vanskelig det der. Skal egentlig feire 30 års dagen til samboeren min neste helg, men må utsette det, alle hadde jo skjønt det hvis jeg (som stort sett blir med på en fest) er edru på den festen. Var på en fest (edru) forrige helg, måtte liksom komme med en teit unnskyldning til alle, men heldigvis "bare" 6 uker igjen, så kan en vel si det, HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn! Sliter virkelig de første timene av dagen. Kvalm, uvel og supertrøtt. Jeg er 7+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomme dager?? Jo da, men hva med slitsomme døgn??? Jeg er kvalm og uvel hele døgnet rundt. Er sykemeldt med diagnosen; ekstrem svangerskapskvalme...

Men dette var ikke for å klage altså...bare håper det går bra med spiren slik at det er verdt det. For det er det jo....:)

Er i 10 uke, og har ligget på sofaen/ over doskåla siden slutten av uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg Gravid79!

 

Ihvertfall i forhold til meg, så har du all grunn til å klage.

Det må være så forferdelig og jeg er fryktelig glad jeg har sluppet unna med det sålangt ihvertfall. Det er nok og blir verdt det skal du se =0)

Lykke, lykke til og håper alt går bra !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFF, høres UTROLIG ubehagelig ut, kvalme er jo det værste, er jo så lite en får gjort med det! Spiren har det nok kjempe fint, det er jo slik det er at barnet har det bra, men så er det moren som må slite. Lykke lykke til! Synes plutselig jeg har et ganske ok svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk....!

Håper bare det går over snart...eller da hadde jeg vel blitt bekymret for det også. Grunnen til at jeg sier at jeg håper det går bra og at det blir verd det er at i fjor var jeg like ille, men hadde ma i uke 12.(desember). Men denne gangen skal det gå bra. Skal på ul på fredag så det blir spennende.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...