Gå til innhold

Flaske med "hull i midten"? Hvor får jeg tak i flere??

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøvde meg på utstyrs debatten, men det er jo her alle er!!

Kanskje noen kan hjelpe meg.... Har fått tak i to slike tåteflasker som er så fine og holde i, kjøpte de på Bogerud og da ble det tomt i hylla!! Vet de finnes i to str. og kunne tenke meg to av de små og!

Er det noen som har peil på en nettbutikk eller annen kjede som fører disse??

Alle svar mottas med takk!!=)

Fortsetter under...

Hei Northernlights!

Så koselig at det er så mange hjelpsomme her!! Men denne gangen mente jeg denne typen tåteflaske som er støpt med et avlangt hull i midten!!

Den typen som er klønete og vaske opp, men super for jentene og klamre seg fast i!!=)

Vi har nemmelig den i str, normal (er vel ca 230ml eller noe der) og drømmer om den str som er mindre!! Vet at den finnes og, for det var en i "guttefarge" igjen i hylla da jeg kjøpte de to første!!

Tar gjerne imot flere svar!!!

Annonse

De er fine til 7 mnd!

Mine to små er 9 mnd nå, og skrekkelig klønete med flaskene... Er jo ikke så lett å hjelpe til når begge vil samtidig heller!!

Den stor flasken tar 240 ml (tok en titt på den nå), og de blir nok ikke så klønete og vaske hvis jeg får meg en sånn liten flaske børste!! Vi har foreløpig bare brukt de til vann!

Takk tussi!-Går inn på nette på Spar kjøp nå!, eller ringer søss...hun bor rett ved en butikk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...