Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Noen som har erfaringer med denne vogna?
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Kjøpte det for 7 år siden, og skal bruke den igjen,. Er svært fornøyd med den. (skla bare kjøpe lufthul og sette på)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Vi har kjøpt Brio kombi, og tror jeg kommer til å like den godt. Bagen er ikke så veldig liten, med tanke på at vi går mot vinter. Syns ikke vogna virker så kjempetung heller.
*toppris* Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 eg har selv kjøpt en brukt brio kombi vog, lett å trille og god plass i den, er så langt kjempefornøyd. Gleder meg virkelig til å ta den i bruk:) Har også hørt mange gode erfaringer med vognen.
tessese Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 jeg har kjøpt en helt ny brio kombi til jenta som kommer i oktober. Veldig enkel og fin vogn. Elegant utseende, tror jeg vil bli fornøyd med den ja.. Kostet bare 4000,-..synes det var billig jeg!
-MtG- Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Vi har også kjøpt Brio kombi! Vet ikke helt hvordan den er ennå, men den ser bra ut og er god å trille rundt i stua:)
Dailis Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Har brukt det til våre tre barn, kjøpt ny nå. Har vært kjempefornøyd til nå og har all grunn til å tro at det fortsetter. Trillet forrøvrig litt på min søsters vogn i helgen, virker veldig bra:D faktisk bedre enn tidligere modeller.
PinkBaby♡ Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Jeg har kjøpt en brukt brio kombi vogn , har ikke tatt den med hjem enda, har den på jobben. Den virker utrolig fin og trille og se på
suna-78 Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 Vi har kjøpt den, deilig vogn å trille!! hadde trilla endel på den da en venninne av meg har den. Anbefaler lufthjul, ikke de nye fancy,,,de er så glatte. masse fine farger å få på vogna og bagen er praktisk å ta med inn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå