Kobra Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 .....negativ.... =( Forstår det ikke...pleier ha syklus på 32 dager...nå er eg på dag 40...Får vel ta meg en tlf til legen tenker eg... Er det mulig at man kan produsere dette hormonet så seint??? Uff...trodde egentlig at eg var gravid eg nå...men, men...
titti80 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 En test som viser negativt, kan allikevel være positiv. Men ikke motsatt, er den positiv så er den det. Så det kan jo være at du ble befruktet sent, og at den kan bli positiv om noen dager! Eller at syklusen din har blitt påvirket av noe spes som har skjedd denne pp, og derfor er sen... Ønsker deg ihvertfall lykke til!!!! (kan jo ta ny test om 48 timer og se hva den viser da...)
Lone35 =0) Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 åhhh...så synd. Men om du ikke får TR snart så ta en test til. Lykke til videre kobra
Kobra Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2006 Takk for svar =) Ja, har tenkt på hva som har skjedd denne pp...men ingenting spesielt egentlig...hmmm.... Ja, kommer ikke mensen til helgen så får eg vel ta en ny test... Men er vel kansje best å ta en blodprøve hos legen... =)
sjokkomoffo-5 Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Uff da, så irri.....Jeg er også åtte dager over ikm, tror jeg.. har ikke fått mensen tilbake etter fødsel(9mnd) Men vet jeg hadde el for 3 uker siden. For ei uke siden spottet jeg, tok test(QR) 2 dager etter det, negetiv.. Ny test(QR igjen), 4 dager etter test,negativ den og. Nå venter jeg på cb i posten, skal ta den testen og før jeg gir meg. Føler egentlig ikke at jeg er gravid, men siden jeg spottet, er det jo en sjangs.(har hørt mye tull om QR, så den stoler ikke jeg på).. Jeg husker når jeg testet meg med andre mann, da slo ikke testen ut før det var gått over ei uke, da var streken svak.. Lykke til med ny testing til helgen(hvis ikke dumme "tante" har kommet til da)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå