Gå til innhold

Da har jeg fått min pree seed!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig! Kom litt for seint i forhold til denne el da. Men får jo kanskje bruk for den neste pp da :-)

Noen som har fått prøvd pree seed? Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva i all verden er pree seed?????

Skrevet

;-) Det er en glidemiddel som fungerer på samme måte som el slim.. Jeg har ikke sett at jeg har el slim, så vil prøve dette :-)

Skrevet

WOW, hvor får får jeg tak i denne?? har heller aldri hatt slim.

Skrevet

Den kan du kjøpe på babymirakel.no

Er veldig spent på om dette virker da.. :-) Men er jo verdt et forsøk :-)

Skrevet

Jeg fikk min på fredag og den ble testet i går etter positiv EL test. Hihihi... Morsomme greier. Jeg merket ikke så mye fra eller til jeg, spurte mannen og han sa at det var kanskje litt mer glatt...

Var veldig enkelt da, ikke noe klin - var litt bekymret for det. Håper den funker...

Lykke til da :-)

Skrevet

Er litt spennende! ;-) Blir det ikke litt klønete å drive på med? Og er det ikke sånn at mannen må må utløsning etter 15 min? Eller er jeg helt vekke der? :-)

Masse lykke til du også!

Skrevet

Pre seed er toppers! Nå spiller det ingen rolle om vi har lyst lenger, bare sprute den inn og så sette igang :-) Ha det kjekt da!

Skrevet

Takk for det!! Er et godt hjelpe middel,nå når det gjerne blir litt pliktsex også! :-)

Skrevet

hvor lang leveringstid var det? skal bestille samme dag som jeg evt får tr neste måned!

Skrevet

Tok 2 uker for min del.. Fikk fortolling på varene som jeg bestillte, så derfor tok det litt tid.. Men bestillte kanonkuren i samme sleng, så ble ganske dyrt tilslutt.. Men bestiller du kun pre seed, så må du nok ikke betale tollavgifter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...