Gå til innhold

Da har jeg kjøpt digital graviditetstest...

Anbefalte innlegg

...men tror eg venter til morgen med å teste...er ikke det det beste? Med morgenurin... Er 8 dager forsinket nå...litt mer murringer i magen...ventstre bryst mer ømt...ellers ingenting....

Åh, har så lyst til å teste nå....hmmm...2 timer siden sist jeg var på do..må vel iallfall vente 4 timer??

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ja, godt der er håp! =)

Men eg såg faktisk en veldig, veldig svak strek atmed den sterke på testpinnen når eg tok den ut av beholderen.....vet ikke eg om det gjelder??!!?? Thihi... Håper bare eg produserer HCG seint!!!! =) Satser på positiv test til helgen vi da =)

Takk for det Nela og heile gjengen =)

Holdt på å teste igjen idag eg....hehe....men eg klarte å vente...puh...heldigvis! Er så dyrt om man skal kjøpe tester hele tiden! Har liksom andre ting å bruke penger på! Tenkte å ringe til legen idag =) Håpe på at eg kan komme inn til ul...sist eg var der sa hun at om eg var gravid så skulle eg ta ul i uke 7, pga faren for svangerskap utenfor livmoren! Så da får vi se hva hun sier....

Er så trøtt for tiden eg...flere dager på rad nå så har eg sovnet midt på dagen i 1-2 timer...svimmel og uggen....men det kan jo være varmen og da! Hehe...

Men vi satser på en ubåt i magen vi!!!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...