Gå til innhold

Da har jeg kjøpt digital graviditetstest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men tror eg venter til morgen med å teste...er ikke det det beste? Med morgenurin... Er 8 dager forsinket nå...litt mer murringer i magen...ventstre bryst mer ømt...ellers ingenting....

Åh, har så lyst til å teste nå....hmmm...2 timer siden sist jeg var på do..må vel iallfall vente 4 timer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager forsinket?! hva venter du på? TEST!!! Lykke til!!

Skrevet

8 dager over tiden, du trenger nok ikke morgen urin du;) Du kan nok teste i vei;) Er det ikke flere tester i pakken også?;)

*krysser fingrene*

Skrevet

Er du 8 dager over, så vil det gi utslag allikevel.. Er viktigst å bruke morgenurinen hvis du tester deg tidlig... SÅ TEST I VEI!!!!! Og informer oss etterpå!!!! Lykke til! :)

Skrevet

Du kan teste 4 timer etter at du har vært på do.. Trenger ikke morgen urin når du har gått så mange dager over! :-) LYKKE TIL!!

Skrevet

er du så lenge siden du skulle ha hatt mensen så tror jeg ikke at du trenger morgenurin til det.Lykke til og test i vei.

Skrevet

løp å tiss på pinnen.. vi er spente!!!

Skrevet

Hva ble svaret? Er så glad på dine vegne om det sitter en spire ;o)

Skrevet

oi så spennende, testen vil slå ut nå viss du er gravid:))

du trenger ikke morgen urin...

har du testet nå da??

hva ble svaret???

Skrevet

Hun skrev et innlegg tidligere idag om at testen var negativ.. :-(

Men så lenge tr ikke har dukket opp, så er det håp kobra!!

Skrevet

Den vart nok negativ ja...må nok bare vente tolmodig! Tenker eg ringer legen imorgen og hører hva hun har å si... så tar eg vel en ny test nærmere helgen om ikke mensen kommer....

Lykke til jenter =)

Klem =)

Skrevet

ja, så lenge tr ikke dukker opp er det fortsatt håp!!!

Skrevet

Ja, godt der er håp! =)

Men eg såg faktisk en veldig, veldig svak strek atmed den sterke på testpinnen når eg tok den ut av beholderen.....vet ikke eg om det gjelder??!!?? Thihi... Håper bare eg produserer HCG seint!!!! =) Satser på positiv test til helgen vi da =)

Skrevet

Lykke til Kobra!

Håper du får en positiv test snart...

Skrevet

Krysser fingrene for at du tester positivt til helgen da! :-)

Skrevet

Takk for det Nela og heile gjengen =)

Holdt på å teste igjen idag eg....hehe....men eg klarte å vente...puh...heldigvis! Er så dyrt om man skal kjøpe tester hele tiden! Har liksom andre ting å bruke penger på! Tenkte å ringe til legen idag =) Håpe på at eg kan komme inn til ul...sist eg var der sa hun at om eg var gravid så skulle eg ta ul i uke 7, pga faren for svangerskap utenfor livmoren! Så da får vi se hva hun sier....

Er så trøtt for tiden eg...flere dager på rad nå så har eg sovnet midt på dagen i 1-2 timer...svimmel og uggen....men det kan jo være varmen og da! Hehe...

Men vi satser på en ubåt i magen vi!!!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Åå,lykke til! Krysser fingre for deg!

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid var første utslaget bare en KJEMPE tynn strek.. trodde ikke den gjaldt, men tok en ny dagen etter og den var det farge på....

Så der er nok en liten spire på gang ja... he he he

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...